Maersk Sealand החלה לפקוד את נמל Tincan שבניגריה

מחברת מרקורי סוכנות ימית, נציגת חברת Maersk Sealand בישראל, נמסר כי חברת Maersk Sealand החלה בשירות פקידה חדש בנמל Tincan שבדרום ניגריה. השירות החדש נכנס לתוקפו החל מה- 16 למרץ 2003. לעת עתה, קבלת מכולות תוגבל למכולות יבשות בלבד


00:00 ,18.03.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מחברת מרקורי סוכנות ימית, נציגת חברת Maersk Sealand בישראל, נמסר כי חברת Maersk Sealand החלה בשירות פקידה חדש בנמל Tincan שבדרום ניגריה. השירות החדש נכנס לתוקפו החל מה- 16 למרץ 2003. לעת עתה, קבלת מכולות תוגבל למכולות יבשות בלבד.

מחברת מרקורי נמסר כי היצוא מישראל לנמל Tincan הינו במסגרת שירות שבועי, יום הסגירה בנמל אשדוד הוא ביום ה', ואילו בנמל חיפה ביום א'. זמן הפלגה משוער ביצוא עומד על 27 ימים. היבוא לישראל מנמל Tincan הינו בשירות שבועי גם כן, כאשר הפקידה בנמל אשדוד היא ביום ה', ואילו בנמל חיפה ביום א'. זמן הפלגה משוער ביבוא עומד על 23 ימים.

מחברת מרקורי נמסר כי במקביל לשירות החדש, חברת Maersk Sealand תמשיך לפקוד בקביעות גם את נמלApapa , ובכך תאפשר ללקוחותיה ליהנות משירות רחב יותר, תוך כיסוי יעדים נוספים מבעבר, ותוך שמירה על רמת שירות גבוהה ועמידה בלוחות ההפלגה.

פרטים נוספים ניתן לקבל מאנשי המכירות ושירות הלקוחות בתל-אביב, חיפה ואשדוד.