MSC משיקה שירות רכבות מטען בין נמל קופר והונגריה

החברה תציע שירות רכבת מטען יומי מ/אל טרמינל הרכבות בבודפשט. ה"טרנזיט טיים" בין נמל קופר לבודפשט יעמוד על כיום אחד


00:00 ,04.07.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה תציע שירות רכבת מטען יומי מ/אל טרמינל הרכבות בבודפשט. ה"טרנזיט טיים" בין נמל קופר לבודפשט יעמוד על כיום אחד
 
חברת MSC הודיעה לאחרונה שיפור השירות בהובלת מכולות מ/אל נמל קופר בסלובניה, במסגרת הקו האדריאטי הישיר לישראל. החברה מציעה שירות מורחב ליעדים באירופה המזרחית באמצעות קישור לקו הרכבת הפועל בין נמל קופר להונגריה. שירות רכבות המטען יצא פעם ביום מ/אל טרמינל הרכבות בבודפשט. "הטרנזיט טיים" בין נמל קופר ובודפשט יעמוד על כ-1 יום.
 
מיקומו הגיאוגרפי של נמל קופר, כמו גם מגוון השירותים הלוגיסטיים שהנמל מציע, מאפשרים ל-MSC ישראל להציע ליבואנים והיצואנים הישראלים שירותי הובלה יבשתיים של מכולות, ליעדים שונים בארצות מזרח אירופה הונגריה, סלובקיה, סלובניה וקרואטיה.
 
במסגרת זו מציעה MSC ישראל, ליבואנים והיצואנים הישראלים, שירות חדש של רכבת ישירה
(Block train) המקשרת את הונגריה ונמל קופר שבסלובניה ואשר מופעלת בתדירות יומית. הרכבת, היוצאת מ/אל טרמינל הרכבת בבודפשט, מציעה Transit Time של יום אחד בקישור בין נמל קופר ובודפשט.
 
נמל קופר, בים האדריאטי, נמצא בצומת חשובה של סחר בין הים התיכון לבין מדינות אירופה, במזרחה, בצפונה ובמערבה. נמל קופר הינו רב תכליתי, מציע שירותים מגוונים ב-11 טרמינלים, כמו למטען כללי, פירות ירקות ומוצרים מתכלים, בעלי חיים, מכולות, מכוניות וגלנוע, עץ, צובר יבש, מחצבים, פחם וכו'. המסופים של נמל קופר מחוברים ישירות למסילות הרכבת ובכך הנמל מציע גם תמיכה לוגיסטית ושיווקית.
 
ב-MSC ישראל ציינו שמדובר בשירות אמין ובמחירים תחרותיים.