MSC מרחיבה פעילותה בתחום היצוא החקלאי בקירור

החברה החליפה את האוניות הפועלות בקו האדריאטי והכפילה את כושר נשיאת מכולות הקירור. כמו כן הוחלט בחברה כי נמל ג'ויה טארו יהיה נמל השטעון למטענים המיועדים מהמזרח לישראל (אשדוד/חיפה)


00:00 ,28.05.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה החליפה את האוניות הפועלות בקו האדריאטי והכפילה את כושר נשיאת מכולות הקירור. כמו כן הוחלט בחברה כי נמל ג'ויה טארו יהיה נמל השטעון למטענים המיועדים מהמזרח לישראל (אשדוד/חיפה)
 
בסוף השנה שעברה ולקראת תחילתה של העונה החקלאית שהסתיימה בימים אלה, הוחלט בחברת MSC ישראל לעבור למערך של שירות ביום פקידה קבוע ובכך להציע משך ההפלגה קצר והגעה ליעדים באירופה בתחילת כל שבוע. בחברה ציינו אז שמהלך זה מאפשר להגדיל את חלקה של החברה בכל הקשור בהובלת היצוא החקלאי.
 
במסגרת זו הפעילה MSC שירות מ/אל נמלי האדריאטי שתי אניות: ה- MSC Giulia וה-MSC Michele. כל אחת מהן בקיבולת  1100 TEU עם יכולת לטעון 150 מכולות קירור (150 פלאגים) שנוצלה במשך עונת היצוא החקלאי במלואה.
 
מתוך ראייה לטווח ארוך, ועל מנת להגביר את החדירה לים האדריאטי, הוחלט ע"י הנהלת MSCלהחליף את האוניות בצמד גדול יותר: MSC Caitlin ו-MSC Adriana המסוגלות לשאת 1,619 TEU כל אחת ולטעון 300 מכולות קירור כל אחת - כמות כפולה של מכולות.

עדני סימקין, מנכ"ל חברת MSC ישראל, ציין בהקשר זה כי גידול כושר הובלת המכולות בקירור מחייב התארגנות ותכנון כבר כעת לקראת עונת 2007/2008 וזאת בכדי לעמוד בדרישות השוק להובלה לאירופה דרך הים האדריאטי או נמלי צפון אירופה.
 
עוד ציין סימקין כי על מנת לשפר את רמת השירות מהמזרח הרחוק לישראל הוחלט שנמל ג'ויה טארו יהיה נמל השטעון למטענים המיועדים מהמזרח לאשדוד/חיפה.
 
סימקין: "האוניות MSC Giulia ו-MSC Michele יועברו מהקו האדריאטי ויופעלו כאוניות הזנה בקו שבועי בין ג'ויה טארו לישראל. על ידי כך יתאפשר קיצור משמעותי של משך ההפלגה ותוקצה לישראל כמות גדולה יותר של מכולות".
 
את הראיון המלא עם עדני סימקין ניתן לקרוא בגיליון מאי של מגזין port2port הרואה אור בימים אלו.