MSC ישראל: פקידה ביום קבוע וקיצור בזמני ההפלגה

מנכ"ל חברת MSC ישראל עדני סימקין מספר על שינויים מהותיים: פקידה שבועית ביום קבוע בקווים המרכזיים של החברה לצפון ומערב אירופה ונמלי האדריאטי ומעבר לשימוש בנמל וולנסיה כנמל שטעון מרכזי שיקצר משמעותית את זמן ההפלגה למגוון יעדים


00:00 ,18.10.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

מנכ"ל חברת MSC ישראל עדני סימקין מספר על שינויים מהותיים: פקידה שבועית ביום קבוע בקווים המרכזיים של החברה לצפון ומערב אירופה ונמלי האדריאטי ושימוש בנמל וולנסיה כנמל שטעון מרכזי שיקצר משמעותית את זמן ההפלגה למגוון יעדים 
 
מנכ"ל חברת MSC ישראל, עדני סימקין, מספר בראיון מיוחד עם port2port על השינויים המשמעותיים שעוברת החברה, כאשר השינוי הבולט מבחינת החברה הוא פקידה שבועית ביום קבוע בקווים המרכזיים של החברה לצפון ומערב אירופה ונמלי האדריאטי.
 
סימקין חושף כי הנהלת החברה, הממוקמת בג'נבה, שמה דגש על פעילות החברה בישראל ומוכנה להשקיע לשם כך משאבים רבים. סימן לבאות ניתן לראות בהוספת אוניה חמישית, MSC Ingrid, לקו צפון אירופה אשר מאפשר לחברה להוסיף את נמל וולנסיה, ספרד, אל/מ ישראל. נמל וולנסיה, כידוע, הינו Hub מרכזי ביותר עבור MSC. בנוסף, הכנסת אוניה חמישית תעזור לשמירה על לוחות הזמנים ותעזור לחברה ביעד מרכזי נוסף: הפיכתה למוביל גלובלי מכל נמלי העולם. 

החל מהשבוע, מספר סימקין, ישוטען המטען הישראלי ביבוא וביצוא מ/אל מגוון יעדים רחב דרך נמל ולנסיה. השטעון דרך נמל זה יאפשר קיצור משמעותי של משך ההפלגה לכל היעדים הגלובליים. לדברי סימקין, במקרים רבים משך ההפלגה יהיה תחרותי גם בהשוואה להפלגות הישירות של חברות הספנות האחרות.
 
שינויים חשובים נוספים עליהם מדווח סימקין, כוללים קיצור משך ההפלגה בקו האדריאטי הנובע מהורדת נמל פיראוס מסבב הפקידה. בשל כך, החברה תוסיף לשירות את MSC Giulia, אוניית הזנה ייעודית שתפליג מנמל פיראוס וחזרה. משמעות הדבר הינה שדרוג הקו החופי של החברה. 

סימקין גם מספר כי החברה מתכוונת להגדיל את חלקה בהובלת היצוא החקלאי ומתכוונת להעמיד לרשות היצואנים את מלאי המכולות הנדרש – עד כ-350 מכולות קירור בכל אוניה.  
 
סימקין מספר בנוסף על ההחלטה להעביר מטעני יבוא המיועדים לנמל חיפה בהובלה יבשתית וחושף כי החברה נמצאת בימים אלה במו"מ לגבי הובלה ברכבת ועם חברות ההובלה על מנת לאפשר שינוע מהיר מנמל אשדוד לנמל חיפה – סימקין טוען כי הדבר יקצר את זמן המשלוח עבור היבואנים בכ-5 ימים.
 
הראיון המלא עם עדני סימקין מתפרסם בימים אלה במגזין port2port לחודש אוקטובר.