MSC ישראל מציעה שירות ישיר חדש מ/אל נמל קופר

מיקומו הגיאוגרפי של נמל קופר, כמו גם מגוון השרותים הלוגיסטיים שהנמל מציע, מאפשרים ל- MSC ישראל להציע ליבואנים והיצואנים הישראלים שירותי הובלה יבשתיים של מכולות, ליעדים שונים בארצות מזרח אירופה הונגריה, סלובקיה, סלובניה וקרואטיה


00:00 ,30.11.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת MSC ישראל החלה בימים אלו להציע שירות חדש להובלת מכולות מ/אל נמל קופר בסלובניה, במסגרת הקו האדריאטי הישיר לישראל.
 
נמל קופר, בים האדריאטי, נמצא בצומת חשובה של סחר בין הים התיכון לבין מדינות אירופה, במזרחה, בצפונה ובמערבה. נמל קופר הינו רב תכליתי, מציע שרותים מגוונים ב- 11 טרמינלים, כמו למטען כללי, פירות ירקות ומוצרים מתכלים, בעלי חיים, מכולות, מכוניות וגלנוע, עץ, צובר יבש, מחצבים, פחם וכו'. המסופים של נמל קופר מחוברים ישירות למסילות הרכבת ובכך הנמל מציע גם תמיכה לוגיסטית ושיווקית.
 
מיקומו הגיאוגרפי של נמל קופר, כמו גם מגוון השרותים הלוגיסטיים שהנמל מציע, מאפשרים ל- MSC ישראל להציע ליבואנים והיצואנים הישראלים שירותי הובלה יבשתיים של מכולות, ליעדים שונים בארצות מזרח אירופה הונגריה, סלובקיה, סלובניה וקרואטיה.
 
ב- MSC ישראל מציינים שהשירות החדש מציע זמני הפלגה אטרטיביים ביצוא לקופר, כאשר זמן ההפלגה מנמל אשדוד יעמוד על 6 ימים בלבד ואילו מנמל חיפה יעמוד זמן ההפלגה על 4 ימים בלבד. היבוא לנמל אשדוד יעמוד על 8 ימים והיבוא לנמל חיפה יעמוד על 9 ימים בלבד.
 
האניה הראשונה בקו, MSC ANASTASIA מספר הפלגה 194, פקדה את נמל קופר כבר ביום א' השבוע (27 נובמבר) והיא צפוייה להגיע לנמלי אשדוד וחיפה במהלך השבוע הבא.
 
ב- MSC ישראל ציינו שמדובר בשירות אמין ובמחירים תחרותיים.