MSC Nerissa - הגדולה מאניות MSC שהגיעו לישראל, פורקת בנמל אשדוד

אתמול נכנסה לרציפי נמל אשדוד האניה MSC Nerissa - אניית המכולה הגדולה ביותר של MSC שפקדה אי פעם את נמלי ישראל. אורכה 295 מטר, והיא בעלת קיבולת של 5060 TEU


00:00 ,31.01.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

נמל אשדוד ציין הישג חדש – זוהי אנית המכולות הגדולה ביותר שפקדה עד כה את הנמל; קיבולת האניה – 5060 TEU
 
אתמול בשעות הערב נכנסה לרציפי נמל אשדוד האניה MSC Nerissa שהיא אניית המכולה הגדולה ביותר של MSC שפקדה אי פעם את נמלי ישראל. האניה, באורך 295 מטר אורך, עם קיבולת של 5060 TEU, הגיעה לנמל אשדוד ותפעל בין נמלי צפון אירופה, אשדוד, אלכסנדריה ומרסין, במשך מספר הפלגות.
 
עדני סימקין, מנכ"ל מאירון שיפינג, נציגת MSC בישראל, ציין כי האניה נכנסה באופן זמני לסבב על מנת לפתור בעיות לוגיסטיות שנוצרו כתוצאה מהשביתה הקודמת ועל מנת להוביל את כל המכולות המיועדות לישראל ולנמלים אחרים בסבב שלה, הכוללים את אלכסנדריה ומרסין.
 
מנמל אשדוד נמסר כי בשעות האחרונות עסוקים צוותי עבודה בנמל אשדוד בפריקת מטען חריג במשקל 82 טון, באמצעות מנוף חיצוני. יוסי בסן, משנה למנהל נמל אשדוד, ציין כי זוהי האניה הגדולה ביותר שנכנסה, עד כה, לנמל אשדוד, מה שחייב, לדבריו, להיערך בהתאם על מנת שיתאפשר לספק לאניה את מקסימום ה"ידיים".
 
"MSC היא חברת הספנות הגדולה ביותר המשנעת מכולות בנמל אשדוד, בשנים האחרונות. בנמל שמחים על כך שאניות בסדר גודל כזה מגיעות לנמל ואנו עושים את כל המאמצים להבטיח שירות טוב לאניה", סיכם בסן.