MSC Cruises בסרט החדש ״פורמולה 1״ בכיכובו של בראד פיט

•MSC Cruises מכריזה על שיתוף פעולה עם הסרט החדש פורמולה 1 בכיכובו של בראד פיט. לוגו חברת השייט יופיע בסרט, כולל על מסלול המירוץ


05:00 ,08.08.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת MSC Cruises בשיתוף פעולה אסטרטגי עם הסרט החדש "פורמולה 1" בכיכובו של בראד פיט, בהפקת אפל אוריג'ינל פילמס, המפיק ג'רי ברוקהיימר והבמאי ג'וזף קוסינסקי. הסרט ייצא לאקרנים ברחבי העולם ב-25 ביוני 2025.

 

במסגרת שיתוף הפעולה, יופיע לוגו MSC Cruises בסרט, כולל על מכונית המירוץ הפיקטיבית APXGP, ציוד הצוות ומסלולי המירוצים. בסרט, בראד פיט מגלם נהג פורמולה 1 לשעבר החוזר למסלול, לצד דמסון אידריס בתפקיד עמיתו לקבוצת APXGP. הסרט צולם במהלך סוף שבוע של מרוץ הגרנד פרי האמיתי וקבוצת השחקנים התחרתה מול ענקי מרוץ אמיתיים. בקאסט משתתפים גם קרי קונדון, חאווייר ברדם, טוביאס מנזיס, שרה ניילס, קים בודניה ושמשון קאיו.

 

MSC Cruises, השותפה הגלובלית של פורמולה 1, חתמה על עסקה רב-שנתית שתימשך עד סוף אליפות העולם של פורמולה 1 בשנת 2026. השותפות מחברת בין מותגי MSC Cruises ופורמולה 1 ומביאה את מותג השייט למסך הגדול, תוך חיבור עולמות השייט והספורט המוטורי במטרות של מצוינות, קיימות ובידור.

 

נזכיר כי MSC Cruises היא חברת הקרוזים השלישית בגודלה בעולם, עם צי אוניות הכולל 22 אוניות חדשניות, עם שלוש אוניות נוספות שיושקו בשנים הקרובות. MSC Cruises פועלת ביותר מ-100 מדינות ו-300 יעדים בחמש יבשות ומחויבת להפחתת פליטות גזי חממה לאפס עד שנת 2050.