Lloyd Triestino משדרגת את קו ה- IMS בים התיכון

חברת Lloyd Triestino תשדרג את השירות הפועל בנמלי הים התיכון, החל מסוף אוגוסט. כך נמסר מחברת א. רוזנפלד ספנות, נציגתה בישראל. במסגרת השידרוג תוגדל הקיבולת בקו באמצעות החלפתן של האניות הקיימות באניות גדולות ומהירות יותר ומסלול הפקידות ישתנה בכדי לקצר את זמנ


00:00 ,19.08.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת Lloyd Triestino תשדרג את השירות בקו Intra Med Service (בקיצור IMS), הפועל בנמלי הים התיכון, החל מסוף אוגוסט. כך נמסר מחברת א. רוזנפלד ספנות, נציגתה בישראל. במסגרת השידרוג תוגדל הקיבולת בקו באמצעות החלפתן של האניות הקיימות באניות גדולות ומהירות יותר ומסלול הפקידות ישתנה בכדי לקצר את זמני ההפלגה.

כאמור, אוניות המכולה Adria Verde ו- Adria Bianca, אשר שרתו בקו ה- IMS מיום השקתו בנובמבר 2003, תוחלפנה בשתי אוניות גדולות ומהירות יותר. החל מסוף חודש אוגוסט תפקדנה את נמלי אשדוד וחיפה האוניות Agiasofia ו- Vlaherna, בעלות כושר מעמס של 1555 TEU, לעומת 900 TEU של האוניות הקודמות שפעלו בקו.

בנוסף, ישתנה מסלול ההפלגה של האוניות הפוקדות את נמלי ישראל ומעתה הוא יהיה כדלהלן :
Taranto, Alexandria, Limassol, Ashdod, Haifa, Mersin, Taranto.

בסבב הפקידה הקודם, פקדו האניות את נמל מרסין אחרי נמל אשדוד ולפני נמל חיפה, מה שגרם לזמני הפלגה ארוכים יותר ביצוא מנמל חיפה למרסין. זרי רוזנפלד, מנכ"ל א. רוזנפלד ספנות, ציין כי הנהלת Lloyd Triestino החליטה לשנות את מסלול הפקידה בעקבות בקשות רבות של יבואנים ויצואנים. "שינוי המסלול יאפשר Transit Time מהיר יותר ליבואנים מצפון הארץ, שייבאו דרך נמל חיפה, והיצואנים הישראליים יזכו לקבל שרות מהיר ואמין ביצוא לנמל מרסין", ציין.

עוד נמסר כי בימים אלו משיקה Lloyd Triestino קו ספנות חדש המקשר את מכלול השרותים הבינלאומיים של החברה, דרך מרכז השטעון ב- Taranto, עם נמלי הים השחור. מסלול האוניות יהיה כדלהלן-
Taranto, Piraeus, Gemlik, Istanbul, Constansa, Odessa, Taranto.

זרי רוזנפלד הוסיף כי משלוחים מ/אל הנמלים הללו יתקבלו באמצעות אוניות החברה הפוקדות ישירות את נמלי אשדוד וחיפה.