K Line: לראשונה – שתי אוניות אם בנמל אשדוד

אוניית המכולות Savona Bridge חנכה קו מכולות ישיר מהמזרח הרחוק לישראל . משה מנו: יש חשיבות רבה לשירות החדש. נציג החברה בישראל: זהו מבחנו של נמל אשדוד וסימן לבאות


00:00 ,12.04.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

אוניית המכולות  Savona Bridge חנכה קו מכולות ישיר מהמזרח הרחוק לישראל . משה מנו: יש חשיבות רבה לשירות החדש. נציג החברה בישראל: זהו מבחנו של נמל אשדוד וסימן לבאות
 
נמל אשדוד טיפל בפעם הראשונה מזה שנים בשתי אוניות של חברת K Line שעגנו בו יחדיו. האחת, אוניית המכולות  Savona Bridge שחנכה קו חדש מהמזרח הרחוק והשנייה, האוניה Jade Arrow שהביאה אלפי מכוניות ממקסיקו, ארה"ב וצפון אירופה.
 
הגעתה של האוניה מהמזרח הרחוק בהפלגה של 14 יום חנכה קו חדש וישיר של החברה מהונג קונג, סינגפור וסין לישראל. האוניה בנפח של 3,500 TEU, פועלת בקו המאפשר הגעה ישירה של מכולות מהמזרח לישראל ללא העברות בנמלי ביניים.
 
"אני רואה חשיבות רבה בחידוש הקו הזה לאשדוד" אמר משה מנו, הנשיא והבעלים של מנו ספנות המשמשת כסוכנת כללית בישראל של חברת K Line. "המוטו שלנו הוא להחדיר קו איכותי ומדויק של חברת ענק יפנית  לשוק הישראלי. העובדה שהיפנים מגבירים ומשפרים את השירות בישראל זו הבעת אמון בשוק שלנו ותמיכה ביבואנים וביצואנים" הוסיף משה מנו.
 
נציג K Line בישראל, מר דרוד ורד אמר כי העובדה ששתי אוניות של החברה עגנו בנמל אשדוד בעת ובעונה אחת  הוא "מבחן של הנהלת הנמל ועובדיה. זה יהיה האות להמשך המגמה של היפנים. על הנמל לעמוד בלוחות הזמנים כדי שהאוניות ימשיכו לבקר כמתוכנן".
 
השניים הביעו תקווה להגברת הפעילות של החברה היפנית בישראל בעקבות פתיחת הקו החדש מהמזרח הרחוק.