K Line זוכה להערכה מחברת SC Johnson

בהודעה לעתונות שהוציאה חברת K Line ב-17 ליוני 2002 , מפרסמת החברה כי חברת הענק SC Johnson העניקה לחברת "K" Line America את פרס “Outstanding Customer Service 2001” על שרות יוצא מן הכלל ללקוחות לשנת 2001.


00:00 ,24.06.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
 
בהודעה לעתונות שהוציאה חברת K Line ב-17 ליוני 2002 , מפרסמת החברה כי חברת הענק  SC Johnson העניקה לחברת "K" Line America  את פרס “Outstanding Customer Service 2001” על שרות יוצא מן הכלל ללקוחות לשנת 2001.
 
במהלך התקופה שבין מרץ 2000 לאפריל 2001 , תקופה שבה נסקרה פעילותה של חברת K Line , הצליחה חברת "K" Line להגיע לדרוג של 94% בביצועיה, הישג גבוה יותר מזה שהשיגה בשנה הקודמת – 91% שהוא השג מרשים לכשעצמו. בשינוע מכולות, היתה  לחברה עלייה של 21% בהשוואה לתקופה הקודמת אשתקד.
 
בשנה שעברה זכתה חברת "K" Line בתואר "חברת הספנות של השנה".
 
"K" Line America, Inc. הינה חברת בת של  Ltd.) "K" Line (Kawasaki Kisen Kaisha, אשר החלה לפעול לפני יותר מ- 80 שנה בצפון אמריקה, וכיום תופסת מקום משמעותי בסחר הבינלאומי. במשך השנים המשיכה החברה להתפתח ולהרחיב את שרות המכולות המקשר את צפון אמריקה עם שאר העולם. הקו מציע שרות מגוון של פקידות בימים קבועים בין דרום מערב הפאסיפי וצפון מערב הפאסיפי, ושרותי ספנות בין החוף המזרחי של ארה"ב והאזור הפאסיפי דרך תעלת פנמה כמו גם שרותים שבועיים בימים קבועים בין החוף המזרחי של צפון אמריקה, נמלי הגולף, אירופה והים התיכון.
 
SC Johnson הינה חברה בבעלות משפחתית ומנהלת את החברה תוך מחויבות לאיכות גבוהה של שרותים כמו גם התייחסות רבה לנושא איכות הסביבה. החברה מנוהלת מבסיסה בוויסקונסין בארה"ב והינה בעלת שם עולמי בייצור חומרי ניקוי והדברה ומוצרים נוספים ידועים כגון: 
WINDEX, PLEDGE, GLADE, SHOUT, ZIPLOCK, EDGE and RAID.
החברה קיימת כבר 116 שנה, מעסיקה יותר מ- 9,500 עובדים, מוכרת מוצרים ביותר מ-100 ארצות ודואגת להשקיע 5% מרווחיה לפני מס בתכניות לשיפור איכות החיים בקהילות שונות ברחבי העולם.
 
יש לציין כי זו הפעם השניה שחברת "K" Line זוכה בפרסים על מצויינות בביצוע ובשרותים אותם היא מספקת ללקוחות, בפעם הראשונה היא זכתה בפרס מאת General Motors USA.
 
נציג החברה בישראל הוא מר דרור ורד וסוכני החברה בארץ הם חברת מנו ספנות.