K LINE משקיעה בפיתוח מסוף מכולות ברוטרדם וחונכת שירות חדש בין ישראל וארה"ב

בשלב הראשון המסוף יותאם לשנע כ-2.3 מיליון TEUS, בשלב הסופי יכולת השינוע של המסוף תגיע לכדי 5.6 מיליון TEUS. החברה חנכה בנוסף קו חדש בין ישראל ומזרח ארה"ב


00:00 ,01.01.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

בשלב הראשון המסוף יותאם לשנע כ-2.3 מיליון TEUS, בשלב הסופי יכולת השינוע של המסוף תגיע לכדי 5.6 מיליון TEUS. החברה חנכה בנוסף קו חדש בין ישראל ומזרח ארה"ב
 
חברת הספנות היפנית הגדולה K Line משקיעה ביחד עם חברות נוספות בפיתוח מסוף המכולות Euromax Terminal ברוטרדם, המיועד להפוך לאחד המרכזים החשובים והמשוכללים באירופה.
 
Euromax Terminal הנבנה על אדמת חצי האי MAASVLAKTE הינו פיתוח נוסף במסגרת ECT- המסוף הגדול והמשוכלל ביותר באירופה. בשלב הראשון המסוף יותאם לשנע כ-2.3 מיליון TEUS, בשלב הסופי יכולת השינוע של המסוף תגיע לכדי 5.6 מיליון TEUS.
 
משה מנו- נשיא מנו ספנות, המשמשת כסוכנת הכללית בישראל של K LINE, ודרור ורד- נציג החברה בארץ, הביעו את שביעות רצונם נוכח הפיתוח המרשים של החברה הנועד, להערכתם, להבטיח המשך הצטיינות ברמת השרות ללקוחות החברה.
 
כמו כן, בימים אלה חנכה חברת K LINE שירות חדש הפעם בין ישראל ומזרח ארה"ב ובחזרה. השירות פועל דרך נמל פורט סעיד, מרכז השטעון של החברה במזרח הים התיכון. הפלגת הבכורה יצאה לדרך ב-18 בדצמבר 2006 והגיעה לנמל ניו יורק כמתוכנן ב-31 בדצמבר 2006. זמן המעבר מישראל הנו 17 יום לניו יורק, 19 יום לנורפולק, ו-21 יום לסוואנה
 
חברת מנו ספנות המשמשת שנים רבות כסוכנת כללית בישראל של חברת K LINE מציעה מגוון שירותים ימיים למשק הישראלי למטעני יבוא ויצוא במכולות מכל הסוגים, מכוניות, משאיות כמעט לכל יעד בעולם מישראל ואליה.