Hatsu Marine ספנות מרחיבה שרותיה באיטליה

מחברת אוריינטל ספנות בע"מ, נציגת Hatsu Marine בישראל נמסר על הרחבת שרותיה באיטליה, וזאת במסגרת קו ה- IMS– Inter Med Services שברשותה. החברה, מקבוצת Evergreen, משתתפת עם Lloyd Triestino ו-Evergreenבשיפור


00:00 ,22.05.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

מחברת אוריינטל ספנות בע"מ, נציגת Hatsu Marine בישראל נמסר על הרחבת שרותיה באיטליה, וזאת במסגרת קו ה-IMS– Inter Med Services שברשותה; החברה, מקבוצת Evergreen, משתתפת עם Lloyd Triestino  ו-Evergreen בשיפור שרותיהן באיטליה, באמצעות נמל טרנטו שהוא ה-HUB המרכזי של הקבוצה.
 
Hatsu Marine מציעה שלוש אפשרויות של שרותים מ/אל ישראל:

1. קו ישיר מטרנטו לאשדוד (עם רכבת לחיפה) ובחזרה.
2. באמצעות אניות הזנה (פידרים) מנמלים מסויימים באיטליה:
    - בים הטירני שלושה נמלים המקושרים עם טרנטו באנית הזנה שבועית: לה-ספציה (זמן הגעה 4 ימים), ליבורנו (זמן הגעה 3 ימים) ו-Chivitavecchia (זמן הגעה 2 ימים).
    - בים האדריאטי קיים קו אנית הזנה שבועי, שמשרת את הקו למזרח הרחוק ADR של שלושת החברות Evergreen, Hatsu Marine, Lloyd Triestino. הפידר (אנית ההזנה) המשרת את  נמל טרייסט לטרנטו בזמן הפלגה ((Transit timeשל יום וחצי, כאשר קיים גם פידר יומי מונציה לטרייסט, וכן הלוך וחזור.
 
3. באמצעות שרות ה-IMS תוך שימוש במשאית/רכבת לכל נקודה באיטליה, ובחזרה.
השרות הניתן הוא EX.WORKS , כלומר עד שער המפעל, ולדעת מנהל חברת אוריינטל, רפי נחמני, מי שיש לו כלים לספק מוביל יבשתי באיטליה – יש לו יתרון עצום.
ההובלה היבשתית מתחלקת לשניים:
-        במשאית עד נמל המוצא.
-        במשאית ורכבת שרות הנקרא Block Train– רכבת יומית עד טרנטו.
הטרמינלים הרכבתיים הם בבולוניה בצפון, באנקונה במרכז (במזרח איטליה) וב-NOLA (מסוף הרכבת של Naplesבדרום).

רפי נחמני, מנכ"ל חברת אוריינטל ספנות מוסיף: "הרחבת השרותים ליבואן/ליצואן הישראלי להיות מקושר לכל מקום באיטליה במהירות תוך אפשרות הגעה עד שער המפעל, וכל זאת עם שימוש נרחב במשאית/רכבת או באניות הזנה - הפידרים, זהו יתרון עצום. ונוסיף לכך את האפשרות לספק מיידית הצעת מחיר מ/אל כל מקום באיטליה".

מנהל אוריינטל מדגיש שהשרות נכנס כבר לתוקף וניתן להשתמש בו באופן מיידי.