Evergreen Lines הכריזה היום על שירות ישיר חדש מהמזרח הרחוק לחיפה

השירות החדש מנמלי סין ומלזיה יחל לפעול בחודש ספטמבר עם האוניה Ital Ordine. החל מנובמבר יפעל השירות בתדירות שבועית. זמני ההפלגה בשירות נעים בין 12 ל-22 יום


00:00 ,09.08.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

השירות החדש מנמלי סין ומלזיה יחל לפעול בחודש ספטמבר עם האוניה Ital Ordine. החל מנובמבר יפעל השירות בתדירות שבועית. זמני ההפלגה בשירות נעים בין 12 ל-22 יום
 
חברת Evergreen Lines הכריזה היום על השקת שירות ישיר חדש מנמלי סין ומלזיה לנמל חיפה. השירות יצא מנמלי Shanghai, Ningbo, Nansha, Hong Kong ו-Tanjung Pelepas.
 
בחודש ספטמבר החברה תפעיל אוניה אחת בקו והאוניה שתחנוך את הקו היא Ital Ordine. בחודש אוקטובר יפעלו בקו 2 אוניות ובחודש נובמבר הקרוב השירות מתוכנן להיכנס לשירות פעיל מלא כאשר הוא יעבוד על בסיס שירות שבועי.
 
אוהד ורד, מנכ"ל חברת גרין שיפינג, נציגתה של חברת Evergreen בישראל, ציין בשיחה עמו כי חברת אוורגרין היא חברה שנמצאת בישראל כבר 8 שנים ומשפרת לאט ובהדרגה את הקווים.
 
ורד הזכיר כי החברה החלה כשירות Slot על גבי אוניות צים, אחר כך עברה לשירות Transshipment שהשתפר עם המעבר לנמל אלכסנדריה ושימוש באוניות Feeder של החברה.
 
לדברי ורד, נכון לעכשיו חברת אוורגרין מחזקת את השירות לישראל עם קו ישיר אשר החל מחודש נובמבר יפעל כשירות שבועי.
 
אחרי הפקידה בנמל חיפה יפקדו אוניות אוורגרין את נמלי לימסול, פיראוס ואיסטנבול.
 
זמני ההפלגה של הקו החדש לחיפה הינם כדלקמן:

Shanghai– 22 days
Ningbo– 21 days
Nansha– 18 days
Hong Kong– 16 days
Tanjung Pelepas– 12 days
 
קבוצת אוורגרין הינה המוביל הימי הרביעי בגודלו בעולם. לרשותה עומד צי המונה 161 אניות מכולה המציע קיבולת מקסימלית של 548 אלף TEU. בשנים הקרובות צפויה החברה להצטייד ב-24 אניות מכולה חדשות נוספות והקיבולת המקסימלית תצמח לסך של 655 אלף TEU.