Evergreen, Hatsu ו-Lloyd Triestino הצטרפו ל-C-TPAT

החברות Evergreen America Corporation , Hatsu Marine ו- Lloyd Triestino חתמו על הסכם הצטרפות לתכנית המכס האמריקאית למלחמה בטרור ה- Trade Partnership Against Terrorism.


00:00 ,30.07.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
 
החברות Evergreen America Corporation , Hatsu Marine ו- Lloyd Triestino חתמו על הסכם הצטרפות לתכנית המכס האמריקאית למלחמה בטרור ה- Trade Partnership Against Terrorism (C-TPAT).
 
חברת Evergreen America Corporation מעורבת זה מכבר בתכנית ה- C-TPATמתחילתה דרכה באמצעות השתתפותה ב- World Shipping Council, וב- Security Committee שעבדה יחד עם השלטונות האמריקאים בפיתוח חוקים נגד הטרור מאז ההתקפות ב-11 לספטמבר 2001.
 
ההסכם נחתם על ידי מר Thomas Chen, נשיא החברה אשר אמר כי כדי שאניות תוכלנה להעביר מטענים מנקודה אחת לשניה ברחבי העולם יש לשקוד על בטחון מוחלט של האניה והמטענים, וכי חשוב שהיצואנים והיבואנים, העובדים בחוף ועל האניות והמשנעים את המכולות לכל אורך הדרך וכן הצרכנים בכל העולם ידעו שננקטים כל הצעדים האפשריים להבטיח בטחון.
 
כל האוניות הקשורות להסכמי ה- C-TPATחייבות בפרוצדורה של מילוי שאלון של המכס אשר מחייב אותן להציג את צעדי הבטחון הננקטים על ידם.