Emirates מצטרפת לצים ול-Italia Marittima לשירות AUX

החברה רכשה Slots בשירות AUX המחבר בין סין והחוף המזרחי של ארה"ב ותציע את השירות ללקוחותיה החל מ-21 בנובמבר. צים וחברת Emirates מפעילות בשותפות את קו AGX


00:00 ,07.11.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה רכשה Slots בשירות AUX המחבר בין סין והחוף המזרחי של ארה"ב ותציע את השירות ללקוחותיה החל מ-21 בנובמבר. צים וחברת Emirates מפעילות בשותפות את קו AGX
 
חברת הספנות Emirates Shipping Line מוסיפה שירות חדש באמצעות השתתפות בקו האקספרס אסיה- ארה"ב (AUX), שירות המופעל על ידי חברת צים שירותי ספנות משולבים וחברת "איטליה מאריטימה" (תחת חברת Evergreen) ומחבר, דרך תעלת פנמה, בין נמלים בולטים בסין עם החוף המזרחי של ארצות הברית.
 
Emirates Shipping, אשר בבעלותה משרדים ראשיים בדובאי ובהונג קונג, רכשה slotsעל גבי אוניות המכולה בשירות AUX ותתחיל להציע את השירות ללקוחותיה החל מה-21 בנובמבר. החברה פרסמה בהודעה לעיתונות כי שירות זה הינו אחד מקווי השירות היחידים המספקים פקידה ישירה המחברת בין Qingdao ושנחאי עם פלורידה.
 
יש לציין כי לצים ולחברת Emirates קו משותף דומה – AGX – אשר התחיל לפעול בחודש יולי האחרון. גם שירות AGX פוקד את נמלי שנחאי, Ningbo, קינגסטון ו-Colon.
 
ויקאס קאהן, יו"ר Emirates Shipping Line, אמר כי "שירות AUX יספק ללקוחותינו את השירות המהיר ביותר שמחבר בין שני אזורי העולם הדינמיים ביותר: מזרח סין והחוף המזרחי של ארה"ב. באמצעות המעברים בווילמינגטון וסוואנה אנו יכולים לספק קישור חלק לחוף המזרחי של ארה"ב ואף מעבר לכך".
 
סבב הפקידה בקו שירות AUX הינו כדלקמן:
 
Shanghai, Ningbo, Qingdao, Colon, Kingston, Port Everglades, Savannah, Wilmington, Kingston, Colon, and back to Shanghai.
 
החברה הוסיפה בהודעתה לעיתונות כי הפקידות בקינגסטון ו-Colonמאפשרות שינוע למרכז אמריקה ולנמלי הקאריביים.