Deloitte שירותי ייעוץ נבחרו כיועצים למדינה לביצוע השינוי המבני בנמלים והקמת החברות

הרשות פנתה בהליך תחרותי למשרדי יעוץ אסטרטגי-כלכלי מובילים וביקשה, כי יגישו הצעות, יחד עם משרד עו"ד מוביל בתחום המסחרי, לביצוע בחינה, יעוץ וסיוע למדינה בכל ההיבטים הכרוכים בשינוי המבני ותחילת פעולתן של החברות, לרבות חשבונאיים, מסחריים ומשפטיים, בחינת סוגיו


00:00 ,08.12.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
רשות החברות הממשלתיות, בשיתוף עם אגף התקציבים באוצר, בחרו את היועצים המקצועיים שילוו את המדינה בשינוי המבני ברשות הנמלים והקמת החברות.

הרשות פנתה בהליך תחרותי למשרדי יעוץ אסטרטגי-כלכלי מובילים וביקשה, כי יגישו הצעות, יחד עם משרד עו"ד מוביל בתחום המסחרי, לביצוע בחינה, יעוץ וסיוע למדינה בכל ההיבטים הכרוכים בשינוי המבני ותחילת פעולתן של החברות, לרבות חשבונאיים, מסחריים ומשפטיים, בחינת סוגיות מיסוי ישיר ועקיף, אקטואריה, הקצאת התחייבויות ובחינת הדרישות הרגולטוריות.

מבין ההצעות שנתקבלו נבחרה הקבוצה של Deloitte שירותי יעוץ ישראל בע"מ בשילוב עם משרד עו"ד גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג ושות' לליווי ויעוץ למדינה בביצוע הרפורמה בנמלים.

Deloitte שירותי יעוץ ישראל בע"מ, מהווה חלק מקבוצת הייעוץ העסקי של פירמת החשבונאות והייעוץ הבינלאומית Deloitte Touche Tohmatsu. חברת הייעוץ מספקת שירותים מולטידיסיפלינריים בכללם, יעוץ כלכלי עסקי, יעוץ אסטרטגי, ניהול סיכונים, יעוף תפעולי וארגוני ויעוץ טכנולוגיות מידע ומחשוב. משרד הייעוץ העולמי בעל התמחות מגזרית בנושא תעבורה ובפרט נמלי ים. משרד הייעוץ ביצע פרויקטים בתחום זה עבור ממשלות ורשויות נמלים מהגדולים בעולם.

בנוסף למשרד הייעוץ כוללת הקבוצה שנבחרה את משרד עו"ד גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג ושות', המתמחה במתן שירותים משפטיים בתחום המסחרי-עסקי.

"קבוצת הייעוץ שנבחרה, הינה בעלת מכלול הכלים הנדרשים על מנת לתת מענה מקיף למגוון הסוגיות הכרוכות בביצוע השינוי המבני המורכב ברשות הנמלים והקמת החברות", ציין דובר האוצר.