Delmas מציעה קו שירות חדש לישראל ממזרח אפריקה

הקו החדש הינו בשירות ישיר, מנמל מומבסה לנמל פורט סעיד ומשם בשטעון לישראל. האניות המשרתות בקו זה יפעלו בתדירות של אחת ל- 10 ימים כאשר משך ההפלגה המשוער, ממומבסה לישראל, מוערך ב- 14 יום בלבד


00:00 ,07.06.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
משך ההפלגה המשוער ממומבסה לישראל – 14 יום

חברת הספנות Delmas, באמצעות חברת גולד ליין נציגתה בישראל, מציעה קו שירות חדש ביבוא ממזרח אפריקה, מנמל מומבסה שבקניה, לישראל. הקו החדש הינו בשירות ישיר, מנמל מומבסה לנמל פורט סעיד ומשם בשטעון לישראל. האניות המשרתות בקו זה יפעלו בתדירות של אחת ל- 10 ימים כאשר משך ההפלגה המשוער, ממומבסה לישראל, מוערך ב- 14 יום בלבד.

מחברת גולד ליין ספנות נמסר כי מדובר על קו מאד אטרקטיבי ליבואן הישראלי מתוקף כך שזמן ההפלגה הינו מהיר במיוחד. "ליבואנים הישראלים ניתנת הזדמנות להינות משירות אמין עם זמן הפלגה קצר במיוחד. לחברת Delmas פריסה מאד מרשימה ביבשת אפריקה וזה מקצר ומפשט את כל נושא השינוע והלוגיסטיקה", אמר בכיר בחברה.

חברת Delmas, שנוסדה בשנת 1867, הינה חלק מקבוצת Bollore המתמחה בהובלה משולבת מ/אל אפריקה. החברה מפעילה שישה קווי ספנות המקשרים את יבשת אפריקה מ/אל אירופה ואסיה באופן ישיר. Delmas מיוצגת בישראל על ידי חברת גולד ליין ספנות בע"מ.