Contship תקשר קווים בין אירופה-אוסטרליה/ניו זילנד-צפון אמריקה באמצעות נמל המבורג

בהודעה לעתונות שפרסמה חברת הספנות Contship נמסר כי החברה תשיק בקרוב 2 קווי ספנות בסחר בין נמלי אירופה-אוסטרליה, ובסחר בין נמלי ניו זילנד וצפון אמריקה. 2 קווי הספנות יקושרו אחד בשני באמצעות פקידה של שני הקווים בטרמינל המכולות Burchardkai בנמל המבורג. עוד נ


00:00 ,20.11.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
בהודעה לעתונות שפרסמה חברת הספנות Contship נמסר כי החברה תשיק בקרוב 2 קווי ספנות בסחר בין נמלי אירופה-אוסטרליה, ובסחר בין נמלי ניו זילנד וצפון אמריקה. 2 קווי הספנות יקושרו אחד בשני באמצעות פקידה של שני הקווים בטרמינל המכולות Burchardkai בנמל המבורג. עוד נמסר כי 2 קווי הסחר הללו יחליפו 5 קווי ספנות קיימים, של החברה, הפועלים מטרמינלים שונים בנמל המבורג.

באמצעות השירות מזרחה, תצאנה אניות מנמלי אירופה אל נמלי אוסטרליה ואסיה דרך תעלת סואץ ותחזורנה דרך תעלת פנמה ונמלי החוף המזרחי של ארה"ב. השירות יהיה שירות שבועי שיתפעל 10 אניות מכולה חדשות בנפח של 4100 TEU כל אחת.

באמצעות השירות מערבה, תצאנה אניות מנמלי אוסטרליה, אסיה והאיים הפסיפיים אל נמלי אירופה דרך דרום מזרח אסיה ותעלת סואץ, ותחזורנה לאיים הפסיפיים דרך נמלי החוף המזרחי של ארה"ב ותעלת פנמה. גם שירות זה הינו שבועי והוא יתפעל 12 אניות בעלות נפח ממוצע של 2200 TEU.

על פי ההודעה, שינויים אלו יביאו לתוצאות משופרות, פקידה בימים קבועים בכל שבוע בנמלים, עם זמני הפלגה קצרים יותר. דרך נמל המבורג, Contship מציעה לבעלי המטענים קישור, באמצעות אניות הזנה, לסקנדינביה ומזרח אירופה, ובכך נפתחים שווקים חדשים על ידי שימוש בקווים חדשים אלו.

 
חברת Contship מיוצגת בישראל על ידי חברת גולד ליין ספנות בע"מ.