Carnival Cruise Lines החכירה אניות קרוז לסיוע נפגעי ההוריקן

חברת Carnival Cruise Lines, מהגדולות בחברות השיט בעולם ובבעלות משפחת אריסון, החכירה שלוש מאניות הקרוז שלה לתקופה של ששה חודשים לממשלת ארה"ב, במסגרת מאמצי החילוץ והסיוע שנוקטות שלטונות ארה"ב לטיפול בנפגעי סופת ההוריקן


00:00 ,04.09.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת Carnival Cruise Lines, מהגדולות בחברות השיט בעולם ובבעלות משפחת אריסון, החכירה שלוש מאניות הקרוז שלה לתקופה של ששה חודשים לממשלת ארה"ב, במסגרת מאמצי החילוץ והסיוע שנוקטות שלטונות ארה"ב לטיפול בנפגעי סופת ההוריקן.
 
שלושת האניות הן ה-Ecstasy, Sensation וה-Holiday, יגוייסו למאמצי הסיוע ויאכלסו את נפגעי הסופה קתרינה. האניות Ecstasy ו- Sensation תעגונה בנמל גלווסטון והן מסוגלות לשכן בסך הכל 2606 נוסעים ואילו האניה Holiday, המסוגלת לשכן 1800 איש, תעגון בנמל מובייל.
 
חברת קרניבל הביעה את התנצלותה בפני הנופשים שהיו אמורים לעלות על האניות הללו לבילוי חופשתם והציעה להחזיר להם את מלוא התשלום, או לחילופין לנפוש על אניה אחרת מאניות החברה. כל נוסע שהפלגתו בוטלה וירשם להפלגה אחרת באחת מאניות החברה יקבל שי של 100$ לכיסוי הוצאות על האניה.
 
קרניבל תשנה את זמני ההפלגה של אניות אחרות, בעקבות הוצאתן של שלושת האניות מהמסלולים הקבועים שלהן, ומעבירה אליהן חלק מן הנוסעים שהיו מיועדים להפליג על אחת משלושת האניות שהוצאו מהסבב לטובת נפגעי ההוריקן.
 
הצוות שהועסק על האניות הללו ימשיך לעבוד עליהן גם במשך תקופה החכירה. על סיפון כל אחת מהאניות, Ecstasy ו- Sensation, משרת צוות המונה 920 אנשי צוות ועל ה-Holiday משרת צוות בסדר גודל של עד 660 איש.