CSAV מוסיפה פקידה ישירה בנמל CRISTOBAL שבפנמה

מחברת טירן שיפינג, נציגתה בישראל של חברת הספנות הצ'יליאנית CSAV, נמסר כי חברת CSAV הוסיפה את נמל CRISTOBAL בפנמה לשרשרת הנמלים אותה פוקדת החברה, ישירות בדרכה לחוף המערבי של דרום אמריקה. השירות החדש יחבר את פנמה לארץ


00:00 ,11.06.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מחברת טירן שיפינג, נציגתה בישראל של חברת הספנות הצ'יליאנית CSAV, נמסר כי חברת CSAV הוסיפה את נמל CRISTOBAL בפנמה לשרשרת הנמלים אותה פוקדת החברה, ישירות בדרכה לחוף המערבי של דרום אמריקה. השירות החדש יחבר את פנמה לארץ באמצעות שטעון אחד בלבד בוולנסיה ויקצר את זמן ההפלגה לפנמה, בכשבוע עד עשרה ימים.

עוד נמסר כי חברת CSAV, מכסה נכון להיום בהפלגות ישירות מוולנסיה אתMIAMI, VERA CRUZ, ALTAMIRA, NEW ORLEANS, HOUSTON , בשירות מפרץ מקסיקו שלהם ואת SAN JUAN (פורטו ריקו),RIO HAINA (רפובליקה דומיניקנית), PORT CABELLO (וונצואלה), CARTAGENA (קולומביה), CRISTOBAL (פנמה), GUAYAQUIL (אקוודור), CALLAO (פרו), IQUIQUE , ANTOFAGASTA, SAN ANTONIO, SAN VINCENTE (צ'ילה). יעדים ימיים נוספים, נכללים בשירות ויוצעו לפי דרישה. כמו-כן, חברת CSAV נותנת שירותי הובלה יבשתיים במרבית המדינות אותן היא פוקדת.

" במסגרת קבוצת CSAV נכללת גם חברת LIBRA המציעה שירותי הובלה ישירים דרך וולנסיה לברזיל, אורוגוואי וארגנטינה, במחירים ברי תחרות ובזמן הפלגה טוב ", מציין מקור בכיר בחברת טירן.

החברות CSAV ו- LIBRA מייצגות בישראל על ידי חברת טירן שיפינג (1997) בע"מ.