CKYH משיקה שירות אקספרס חדש למזרח התיכון

הקו החדש, EMX, יתחיל לפעול באמצע חודש מרץ ויפעל באמצעות 7 אוניות בנפח 3,000 TEU כל אחת. מחברת מנו ספנות נמסר כי לא יהיו שינויים בקווי AME ו –CMX


00:00 ,28.01.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

הקו החדש, EMX, יתחיל לפעול באמצע חודש מרץ ויפעל באמצעות 7 אוניות בנפח 3,000 TEU כל אחת. מחברת מנו ספנות נמסר כי לא יהיו שינויים בקווי AME ו –CMX
 
חברת Coscon, K Line וחברת יאנג מינג - המרכיבות את קבוצת CKYH - הכריזו על השקתו של קו חדש למזרח הים התיכון. הקו החדש יתחיל לפעול באמצע חודש מרץ וייקרא EMX– East Mediterranean Express.
 
מחברת מנו ספנות, אשר מייצגת בישראל את חברת K Line, נמסר כי השירות החדש יתמקד בשווקי הים התיכון ויוכל להגדיל את נפח הסחורות באמצעות נמלי ה-Hub. 

מהחברה נמסר כי הקו נחנך במטרה להתמקד בשוק הישראלי והיווני ולהגדיל את טווח כיסוי שווקי המפתח הללו באמצעות נמלי ה-Hubוהוא יספק פקידה ישירה מנמלים במזרח הרחוק לשווקים אלו במזרח התיכון.
 
קו EMX החדש יפעל באמצעות 7 אוניות בנפח 3,000 TEU כל אחת כאשר חברת Coscon תספק 4 אוניות, יאנג מינג תספק 2 אוניות ואילו חברת K Line תספק אוניה אחת לטובת הקו החדש.
 
מחברת מנו ספנות נמסר כי לא יהיו שינויים בקווי AME ו –CMX.
 
באמצעות הקו החדש יוכלו לקוחות קבוצת CKYH ליהנות משירות משודרג גם דרך הים האיגאי באמצעות קו ADX אשר יפעל החל מחודש מרץ באמצעות 6 אוניות בנפח 2,000 TEU כאשר עד כה היו בשימוש 6 אוניות בנפח 1,400 TEU. שירות זה מיועד לשווקי טורקיה – שוק יעד נוסף במזרח הים התיכון. חברת יאנג מינג תספק 4 אוניות מתוך 6 אוניות הקו ואילו חברת Cosconתספק 2 אוניות עבור הקו המשופר.
 
סבב הפקידה של קו EMX החדש הינו כדלקמן:
 
Shanghai –Ningbo – Hong Kong – Shekou – Singapore – Ashdod – Pireaus – Thessaloniki – Singapore – Hong Kong – Shanghai
 
סבב הפקידה של קו ADX המשודרג היו כדלקמן:
 
Hong Kong – Singapore – Istanbul – Haydarpasa – Gemlik – Izmir – Singapore – Hong Kong