3 שנים לפיגוע בנמל אשדוד

חברת נמל אשדוד ציינה את הפיגוע שאירע לפני 3 שנים בנמל אשדוד בטקס אזכרה לשמונה מעובדי הנמל שנרצחו בפיגוע במרכז המבקרים במקום


00:00 ,18.03.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד ציינה את הפיגוע שאירע לפני 3 שנים בנמל אשדוד בטקס אזכרה לשמונה מעובדי הנמל שנרצחו בפיגוע במרכז המבקרים במקום
 
ביום רביעי האחרון, 14 במרץ, ציינה חברת נמל אשדוד 3 שנים לפיגוע שאירע בנמל אשדוד. במסגרת זו נערך טקס אזכרה לשמונת עובדי הנמל שנרצחו בפיגוע במרכז המבקרים בנמל אשדוד.
 
הטקס התקיים במעמד ראש העיר אינג' צבי צילקר, מ"מ מנכ"ל חנ"י מר שלמה בריימן, מ"מ יו"ר חנ"י מר אברהם ירושלמי, רב עיר, הרב יוסף שיינין, מנכ"ל החברה, מר שוקי סגיס,חברי הדירקטוריון, ההנהלה, העובדים והמשפחות השכולות.
 
שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד אמר, "שלוש שנים אנו נוצרים את חברנו בלבנו וזכרם מלווה אותנו יום יום ושעה שעה. לפני כשנתיים הקמנו בנמל את כיכר השמונה, עם שמונת עצי הזית, המסמלים יותר מכל את הקשר לאדמה, לארץ ולנמל, על מנת לזכור ולעולם לא לשכוח".
 
במסגרת הטקס בישר סגיס כי בקרוב יחלו עבודות הבנייה להקמת אנדרטה לזכרם של חברנו שנרצחו בפיגוע הנורא, בשיתוף עיריית אשדוד לאחר שנתקבלו כל אישורי הבנייה הנחוצים. "מפעלי הנצחה אלה אינם מפחיתים את הכאב על החברים הקרובים, כאב יומיומי לבני המשפחות, לחברים ולמשפחת הנמל. אולם, העשייה הזו, מאפשרת לנו להתכנס בימי הזיכרון ולזכור יחד עם בני המשפחות והחברים את הנופלים", אמר סגיס.