23 ביולי – תאריך היסטורי בנמלי לוס אנג'לס ולונג ביץ'

נמלי החוף המערבי של ארה"ב, Los Angelesו - Long Beach, עומדים לעשות היסטוריה. בתאריך 23 ליולי יפתחו הנמלים את שעריהם בלילות ובסופי שבוע וזאת במטרה לצמצם את נזקי הצפיפות הקשים הפוקדים את הנמלים.


00:00 ,14.06.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

נמלי החוף המערבי של ארה"ב,  Los Angeles ו- Long Beach, עומדים לעשות היסטוריה. בתאריך 23 ליולי יפתחו הנמלים את שעריהם בלילות ובסופי שבוע וזאת במטרה לצמצם את נזקי הצפיפות הקשים הפוקדים את הנמלים.
 
את תוכנית "המלחמה בצפיפות", הידועה בשם OffPeak, תנהל חברת הניהול PierPASS על בסיס תוכנית אשר אושרה בשנת 2004 על ידי מפעילי הרציפים בנמלים וזאת בעקבות לחץ ציבורי רב אשר הדגיש את הצורך למצוא דרכים כדי למזער את נגע הצפיפות בשני הנמלים.
 
בהודעה אותה מסרה חברת הניהול PierPASS הודגש כי צמצום היקף הצפיפות ייעשה באמצעות תמריצים כספיים לאותם אלה אשר יהיו מוכנים לקבל ולשלוח מכולות בשעות הלילה ובסופי שבוע.
 
על פי התוכנית, השעות שהוגדרו כשעות בהן ייהנו המשתמשים מעלויות מופחתות תהיינה : מיום שני עד יום חמישי בין השעות 6 בערב ועד 3 בבוקר ואילו בסופי שבוע מהשעה 8 בבוקר ועד 6 בערב.
 
החל בתאריך 25 ביולי תחייב חברת הניהול PierPASSהיטל מיוחד - "traffic mitigation fee" למכולות מלאות אשר תוכנסנה לנמלים באמצעות משאיות בשעות הלחץ – ימי שני עד שישי בין השעות 03:00 – 18:00. ההיטל יהיה בשיעור של 40 דולר למכולה בת '20 ו – 80 דולר למכולה בת '40.