120 חברות השתתפו במפגש הלקוחות של נמל חיפה

הנציגים הבכירים של הלקוחות, המשנעים 70% מתעבורת המטענים בנמל חיפה, השתתפו בכנס הלקוחות. עוזני: "פנו אלינו בכל בעייה, כל הערה שלכם תלקח בחשבון".


00:00 ,14.04.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

הנציגים הבכירים של הלקוחות, המשנעים 70% מתעבורת המטענים בנמל חיפה, השתתפו בכנס הלקוחות; עוזני: "פנו אלינו בכל בעייה, כל הערה שלכם תלקח בחשבון". 

כ-200 איש, המייצגים 120 חברות גדולות במשק הישראלי, השתתפו במפגש הלקוחות שהתקיים אתמול בנמל חיפה. במפגש, שהיה החמישי בסדרת מפגשים שמקיימת הנהלת נמל חיפה, השתתפו חברות האחראיות על כ-70% מתעבורת המטענים בנמל חיפה.
 
בשונה מכנסים קודמים, בהם נמתחה ביקורת רבה על היחס לו זוכים הלקוחות, דאגו הלקוחות הפעם, להשמיע גם מחמאות, על היחס לו הם זוכים מנציגי הנמל ומאנשי המכס.
 
"הרפורמה קיימת, למרות שיש אנשים שלא האמינו שהמהלך הזה יצליח", אמר יו"ר חברת נמל חיפה מר דוד חרמש, "המפגש הזה מצביע על הקשר הטוב שבין הלקוחות לבין החברה שצריכה לתת שירות מהיר, יעיל ונוח. אני מבטיח לתת אוזן קשובה לכל אחד מהלקוחות. השירות, קידום המכירות והפיתוח העסקי, יהיו נושא מרכזי בעבודתנו בשנה הקרובה".
 
מנכ"ל חברת נמל חיפה מר עמוס עוזני, ציין כי הנמל פועל לשינוי סדרים של ניהול כולל. "אנו מצויים כרגע בעיצומו של מהלך להחדרת שתי מערכות מיחשוב: מיחשוב רצפת הייצור וה-ERP (מערכות מידע מוכללות). את השינוי מוביל צוות עובדים מיומן, בעל מוטיבציה גדולה, המתחזקת נוכח התחרות שבפתח.
 
בשנה שעברה עברנו את הקו של מיליון מכולות TEU, שינענו סחורות במיליארד שקל ושברנו שיאים כדוגמת טעינת ופריקת  5,000 מכולות TEU  ביממה. אנחנו נמשיך להשתפר. אני מבקש  מכם הלקוחות: פנו אלינו בכל בעייה. כל הערה שלכם תלקח בחשבון".
 
סגן מנהל הנמל יהודה ברקן שהנחה את האירוע, ציין בכנס כי מחבילת השירותים החדשה שניתנה כהטבה ללקוחות הגדולים, נהנים עד כה, קרוב ל-400 משתמשים. "זהו שירות ייחודי ובלעדי שפותח בנמל חיפה", אמר.

חבילת השרותים הניתנת במתכונת של פניה ישירה ללקוחות הגדולים, ביניהם יצואנים, יבואנים ותעשיינים, הינה פועל יוצא של יחידת השיווק אשר בראשה עומד יהודה ברקן, ולאחר סדרת פגישות עם מספר רב של לקוחות במטרה למצוא פתרונות יעילים בשרשת הלוגיסטית של שינוע המטענים דרך נמל חיפה.
 
מנהלת הייצור של תפרון, ליבי יהודה, פנתה מהקהל אל הנהלת הנמל ואמרה שבתור חברה המייצאת מישראל בהיקף של 180 מיליון שקל בשנה, היא חשבה בעבר ששינוי הגישה של הנמל הוא "גימיק מאוד יפה". "אבל לא הבנתי שיש ממש מאחורי הפאנל", הוסיפה, "אם בעבר הנמל היה קיר, הרי שכעת, גיליתי שיש הרבה אנשים המוכנים לסייע ואומרים, 'רק תגידו מה אתם רוצים'. ברבעון הנוכחי הרווחתי עוד 250 אלף דולר בזכותך, יואב מרגלית (ראש מחלקת מכולות).