שרת התחבורה מיכאלי: ממשיכות לקדם את המטרו בכל הכוח

ועדת השרים לענייני פנים אישרה הבוקר חלק משמעותי מתוכנית המטרו שמשרד התחבורה וחברת נת״ע מקדמים. משרד התחבורה נערך להשלמת הליכי התכנון בוועדה לתשתיות לאומיות גם לקווים M2 והמקטעים הצפוניים בקו M1


14:13 ,22.05.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

השרה מיכאלי מברכת את ועדת השרים לענייני פנים שאישרה הבוקר חלק משמעותי מתוכנית המטרו שמשרד התחבורה וחברת נת״ע מקדמים.

 

״האישור של קו M3 וM1 הוא עוד צעד משמעותי ביכולת שלנו להוציא לדרך את פרויקט המטרו הלאומי״, אמרה השרה מיכאלי.

 

העבודה על המטרו מקודמת בכל המישורים, ומשרד התחבורה נערך להשלמת הליכי התכנון בוועדה לתשתיות לאומיות גם לקווים M2 והמקטעים הצפוניים בקו M1, זאת מתוך מטרה להביא בהקדם האפשרי לאישור הממשלה את כלל התוכניות בפרוייקט המטרו.

 

השרה מיכאלי הוסיפה כי: ״בזמן שאנחנו מקדמות ומקדמים פתרונות לעומסים בכבישים בטווח הקצר והבינוני, אנחנו עובדות בכל הכוח גם על הפתרון לטווח הארוך, הפרויקט הלאומי של המטרו. כל צעד שאנחנו עושות לכיוון ביצועו, הוא צעד נוסף לטובת הציבור הישראלי. אני מזכירה לכולם שקידום פרויקט המטרו, יחד עם עוד פרוייקטים גדולים וחשובים נוספים, תלוי באופן ניכר ביציבות הממשלה והקואליציה, והציבור הישראלי לא יסלח למי שיסכל את קידומם״.

 

השרה מיכאלי נפגשה עם שר התחבורה והתשתיות של טורקיה

 

שרת התחבורה מרב מיכאלי אשר השתתפה בשבוע שעבר בכנס של פורום התחבורה הבינלאומי שמתקיים בלייפציג שבגרמניה, ובמסגרתו קיימה פגישות מקצועיות עם שרי תחבורה ברחבי העולם, נפגשה עם שר התחבורה והתשתיות של טורקיה, Adil Karaismailoğlu בה דנו במהלכים לחיזוק הקשרים בין המדינות.

 

השניים שוחחו על ענייני תעופה, תחבורה, מסחר ימי וקידום שיתופי פעולה ואינטרסים כלכליים משותפים לשתי המדינות.