שי ברס נבחר לתפקיד מנכ"ל החברה הלאומית לדרכים

שי ברס מכהן בחמש השנים האחרונות כמנכ"ל חברת נתיבי איילון ולפני כן מילא תפקידים ניהוליים אחרים בחברה ובמגזר הפרטי. יחליף בתפקיד את אלכס ויז'ניצר אשר מונה לתפקיד יו"ר מקורות


00:00 ,31.08.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

שי ברס מכהן בחמש השנים האחרונות כמנכ"ל חברת נתיבי איילון ולפני כן מילא תפקידים ניהוליים אחרים בחברה ובמגזר הפרטי. יחליף בתפקיד את אלכס ויז'ניצר אשר מונה לתפקיד יו"ר מקורות
 
שי ברס הוא המנכ"ל החדש של החברה הלאומית לדרכים, כך הכריז היום דירקטוריון החברה שאימץ בכך את החלטת ועדת האיתור. דירקטוריון החברה שיבח את עבודתה המקצועית והמאומצת של ועדת האיתור, שעם חבריה נמנו היו"ר מיכה גולדמן, עו"ד ברוריה לקנר, ריקי קראוס ועו"ד סעיד סמור, אשר שקדו על הליך האיתור בשבועות האחרונים.
 
דירקטוריון החברה הודה למנכ"ל היוצא, אלכס ויז'ניצר על תרומתו הרבה ופועלו להקמת החברה והובלתה בשבע השנים האחרונות. "תם עידן בחברה הלאומית לדרכים. אלה היו שבע שנים טובות ואנו סמוכים ובטוחים כי גם שבע השנים הבאות ואלה שאחריהן יהיו טובות תחת ניהולו של ברס", נמסר מדירקטוריון החברה.
 
המנכ"ל היוצא של החברה הלאומית לדרכים, אינג' אלכס ויז'ניצר איחל לברס הצלחה בתפקיד. "אופן בחירת המנכ"ל החדש מעוררת כבוד והערכה ומוכיחה שוב כי החברה מבצעת תהליכים הנדסיים כמו גם תהליכים פרסונאליים במקצועיות רבה". נזכיר כי בחודש מאי 2010 מונה ויז'ניצר ליו"ר חברת המים הלאומית מקורות. במכתב ההתפטרות הודיע כי ימשיך לכהן במקביל גם כמנכ"ל החברה הלאומית לדרכים, עד לאיתור מנכ"ל חדש.
 
ויז'ניצר הוסיף ואמר "אני מאחל לשי ברס הצלחה רבה ומתחייב להעביר לרשותו את כל הידע והניסיון שצברתי במהלך שנות כהונתי כמנכ"ל החברה, על מנת להקל עליו את הדרך בניהולה של החברה".
 
לאחר אישור המינוי על ידי שר התחבורה והבטיחות בדרכים, שר האוצר וועדת שפניץ יחל תהליך העברת סמכויות מסודרת בין המנכ"לים.
 
שי ברס מכהן בחמש השנים האחרונות כמנכ"ל חברת נתיבי איילון ולפני כן מילא תפקידים ניהוליים אחרים בחברה ובמגזר הפרטי. המנכ"ל המיועד הוא בוגר תואר ראשון  באדריכלות ותכנון ערים (הטכניון בחיפה) ותואר שני במנהל עסקים (אוניברסיטת בר-אילן).
 
"אני נרגש ומודה לדירקטוריון החברה הלאומית לדרכים על ההזדמנות שניתנה לי. אני מודע לגודל האחריות המוטלת על כתפי", אמר שי ברס.