סייברוואן תתקין 300 מערכות באוטובוסים של בון תור

כבר בחודש הקרוב יותקנו 50 מערכות באוטובוסים ובמיניבוסים של חברת ההיסעים המובילה בון תור, ובהמשך צפויות להיות מותקנות 250 מערכות נוספות


10:05 ,01.02.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

סייברוואן  הודיעה כי התקשרה עם לקוח חדש, חברת בון תור, בהזמנה משמעותית של 300 מערכות SaverOne. כבר בחודש הקרוב יותקנו 50 מערכות באוטובוסים ובמיניבוסים של בון תור, ובהמשך צפויות להיות מותקנות 250 מערכות נוספות.

 

בון תור היא אחת מחברות הההסעים הפרטיות המובילות בישראל, המפעילה מאות אוטובוסים ומספקת פתרונות תחבורה ושירותי נסיעות לחברות מהגדולות בארץ. בין לקוחותיה של בון תור נמנים משרדי ממשלה, עיריות ומועצות, מוסדות ובתי חולים, מפעלים, גופי תיירות וכן לקוחות פרטיים.

 

אורי גלבוע, מנכ״ל SaverOne, אמר: ״אנו שמחים מאוד על ההזמנה הגדולה ועל ההתקשרות עם אחת מחברות ההסעות המובילות בישראל. לאור הפריסה הרחבה של האוטובוסים של בון תור בישראל, אנו רואים ערך אסטרטגי עצום בבחירה של מותג תחבורה מוכר בפתרון של SaverOne למאבק בהיסח דעת סלולרי  בנהיגה. שיתוף הפעולה הזה הוא עדות נוספת לכך שהפתרון שלנו צובר תאוצה״.

 

עד היום בישראל הותקנו מערכות SaverOne בעשרות חברות במשק מהמגזר הפרטי והציבורי וביניהן: תנובה, שטראוס, אסם-Nestle, חברת החשמל, ועוד. המערכת מותאמת גם לאוטובוסים והיא הותקנה בין היתר באוטובוסים של חברת אלקטרה אפיקים ואוטובוסים להסעות תלמידים של מועצות אזוריות רבות.