סייברוואן תתקין 160 מערכות בציי האוטובוסים של 6 חברות

אורי גלבוע, מנכ״ל SaverOne: שוק הסעות הנוסעים הציבורי והפרטי מהווה עבורנו פוטנציאל משמעותי. מערכת SaverOne מבטיחה שנהגים שאחראים לעשרות נוסעים, יישארו ממוקדים בנהיגה, במקום להיות מוסחים על ידי הטלפונים הניידים שלהם


13:40 ,08.06.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת סייברוואן הודיעה היום על הרחבה בולטת של פעילותה בקרב ציי אוטובוסים עם למעלה מ-160 התקנות אוטובוסים עבור שישה לקוחות במגזר הפרטי

 

הסעת נוסעים באוטובוס פרטי או ציבורי כרוכה בסיכונים מובנים. תאונות אוטובוסים, למרבה הצער, מתרחשות בתדירות גבוהה יחסית, והן נהגים והן מפעילי כלי רכב אלו נושאים באחריות רבה להבטחת בטיחות הנוסעים שלהם ושאר משתמשי הדרך. מערכת SaverOne תוכננה כדי להפחית את הסיכונים הללו על ידי ריסון יעיל של הסחת דעת הנהג מיישומים שונים של הטלפון הנייד במהלך הנהיגה, מה שמבטיח שהנהג יישאר ממוקד בנהיגה. המערכת פועלת על ידי חסימת אפליקציות ספציפיות מסיחות דעת, תוך מתן אפשרות לשימוש ביישומים חיוניים שאינם מסיחים את הדעת או הקשורים לנהיגה כמו הוצאת שיחות בהתאם למדיניות הבטיחות המחמירה של חברת האוטובוסים.

 

אורי גלבוע, מנכ״ל SaverOne, הדגיש את האחריות המשותפת של חברות התחבורה, ואמר: ״לאחר העסקה הגדולה שלנו בהזמנה של למעלה מ-1,200 מערכות שיותקנו באוטובוסים של אלקטרה אפיקים, שהוכרזה במרץ כעסקה הגדולה ביותר שלנו אי פעם, ובנוסף להתקנות המערכת שלנו באוטובוסים של רשויות מקומיות שונות בישראל, בעיקר באוטובוסים של בתי הספר שלהן, אנו שמחים לראות שגם חברות אוטובוסים קטנות יותר וציים פרטיים מתחילים כעת ללכת בעקבותיהם. שוק הסעות הנוסעים הציבורי והפרטי מהווה עבורנו פוטנציאל משמעותי. מדי שנה אנו שומעים על תאונות טרגיות הגורמות למוות ולפציעה של נוסעים או משתמשי דרך אחרים, שהן תאונות שהיו יכולות להימנע אם דעתו הנהג לא הייתה מוסח. מערכת SaverOne מבטיחה שנהגים שאחראים לעשרות נוסעים, יישארו ממוקדים בנהיגה, במקום להיות מוסחים על ידי הטלפונים הניידים שלהם״.

 

עוד הוסיף גלבוע, ״אנו רואים חשיבות רבה  באימוץ ההולך וגובר של מערכת SaverOne על ידי מפעילי אוטובוסים. הדבר מסייע להגביר את בטיחות הנוסעים, הנהגים והולכי הרגל. אנו נרגשים להוביל את השינוי המשמעותי הזה בתעשייה ומצפים לתמוך בעוד חברות הסעות נוסעים בדרכן לעבר שימוש בטוח ואחראי יותר בכבישים. אנו נמצאים בקשר שוטף עם משרד התחבורה ומקווים שבקרוב נמצא יחד עם המשרד דרכים לקידום נושא מניעת היסח דעת סלולארי באופן נרחב אף יותר״.