נפתח נתיב רביעי בכביש 6 בין חדיד למחלף בין שמן

השר כץ: הנתיב הרביעי שנפתח לאורך של כ-18 קילומטרים יקל באופן משמעותי על התנועה באחד הקטעים העמוסים ביותר של הכביש וישפר מהותית את רמת הבטיחות


10:02 ,13.09.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

אתמול נפתח לתנועה נתיב רביעי בקטע המרכזי של כביש חוצה ישראל בין חדיד למחלף בין שמן. זאת לאחר שלפני כשלושה חודשים נפתח לתנועה המסלול המקביל לכיוון צפון. מדובר בשני קטעים באורך של כ-18 קילומטרים כל אחד.

 

שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ, ציין כי הנתיב הרביעי שנפתח יקל באופן משמעותי על התנועה באחד הקטעים העמוסים ביותר בכביש 6. לדבריו, הוספת נתיב רביעי בכביש תשפר מהותית את רמת הבטיחות ותאפשר לשמור על רמת שירות גבוהה של המשתמשים בכביש 6.

הוספת נתיב רביעי בכביש 6 מבוצעת במסגרת מחויבות הזכיין כפי שנקבעה בהסכם שנחתם עם המדינה והיא מהווה ביטוי להצלחה חסרת תקדים של כביש 6 ולגידול נפחי התנועה שבו, שעברו את כל התחזיות.

 

ממשרד התחבורה נמסר כי מדי יום נוסעים בכביש כ-220 אלף כלי רכב בממוצע. מספר הלקוחות של הכביש הגיע ל-3 מיליון ו-650 אלף ומספר המנויים עבר את ה-1.6 מיליון כלי רכב.

 

שר התחבורה ציין כי משרדו פועל בימים אלה להארכת כביש 6 צפונה ודרומה, במסגרת תכנית נתיבי ישראל, שנועדה לחבר את הנגב והגליל למרכז הארץ, באמצעות רשת מהירה של כבישים ומסילות ברזל.