טראקנט: עסקה אסטרטגית ראשונה נחתמה עם FBF בפלורידה

טראקנט חתמה על הסכם כוונות עם קבוצתFlorida Beauty Flora בעלת צי של מאות משאיות ברחבי ארה״ב, שמטרתו הטמעת פלטפורמת החברה. במקביל בוחנת FBF השקעה בטראקנט לפיה שווי חברה של 30 מיליון דולר בתמורה ל-10%


14:41 ,29.01.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

טראקנט מודיעה היום כי חתמה על מסמך הבנות ראשוני לשיתוף פעולה בין החברה לבין חברתFlorida Beauty Flora  וחברות קשורות שלה מארה״ב.

 

קבוצת FBF הוקמה בשנת 1983 בפלורידה ארה״ב ומתמחה בתחום שירותי ההובלה, הלוגיסטיקה, איחוד מטענים, אחסון, קירור והפצה. קבוצת FBF מספקת את שירותיה לתעשיית הפרחים והצמחים בארה״ב, באמצעות צי של כ-250 משאיות. מטה קבוצת FBF הינו במיאמי, פלורידה ולה סניפים במדינות נוספות בארה״ב.

 

החברה וקבוצת FBF יפעלו במשך תקופה של 120 יום לפיתוח שיתוף פעולה עסקי בין הצדדים, שמטרתו אינטגרציה והטמעת פלטפורמת טראקנט ושירותיה במערכות של קבוצת FBF. הצדדים יקיימו שיחות נמשכות ביחס לקידום ופיתוח שיתוף הפעולה העסקי, לרבות אפשרות לביצוע השקעה בחברה (בהתבסס על שווי חברה מוערך של 30 מיליון דולר) בתמורה להקצאה של 10% מהון החברה. בנוסף, יפעלו הצדדים להקמת מיזם משותף בין החברה לבין אחת החברות מקבוצת FBF, לפיה תוקם פעילות אשר תפעול כברוקר בתחום הלוגיסטקה וזאת במתכונת שתבחר על ידם ובשימוש המערכת של טראקנט.

 

לדברי חנן פרידמן, מנכ״ל החברה, ״ההסכם עליו אנו מדווחים הינו אסטרטגי בעבורינו ויכול לתרום רבות להתרחבות תחום פעילותה של החברה ולפריסת המוצר והשירותים שמציעה טראקנט בארה״ב, וזאת באמצעות שיתוף הפעולה עם קבוצת FBF הפועלת בשוק האמריקאי בו למעלה מ-15 מיליון משאיות. אני בטוח שהטמעת הפלטפורמה שלנו בצי המשאיות של קבוצת FBF היא צעד משמעותי נוסף בגילוי הערך הרב שמביאה פלטפורמה שפיתחנו לשוק ההובלה בארה״ב. השירותים שמציעה טראקנט מביאים ליעול תהליך השינוע היבשתי, תוך צמצום בעלויות לוגיסטיקה. ההתקשרות הנוכחית תוביל את קבוצת  FBFלטיוב מערך התובלה ולשיפור כלכלי מהותי עבור הקבוצה בעלת מאות המשאיות. בנוסף לכך, שימוש במערכת המכרזים שפיתחנו, יביא לצמצום הנסיעות הריקות ולצמצום בפליטות המזהמות בעזרת ומערכת מקוונת לחישוב פליטות CO2 של ציי רכב והשירותים הנוספים שנועדו לצמצום צריכת דלק והפחתת פליטות מזהמות במנועי סולר״.

 

מחברת טראקנט נמסר כי ״הפלטפורמה של טראקנט, תוזיל עלויות לוגיסטיקה ותוביל לטיוב מערך התובלה בעזרת ממשקי ניהול המותאמים עבור הנהגים והלקוח הסופי, מערכת המכרזים ויכולת ההתאמה האוטומטית על בסיס מיקום בין משאיות למטענים וכן, לצמצום הפליטות המזהמות בעזרת ומערכת מקוונת לחישוב פליטות CO2 של ציי רכב״.

 

טראקנט הוקמה בשנת 2016 על ידי מר חנן פרידמן, המכהן כמנכ״ל החברה, מעסיקה למעלה מ-40 עובדים הפרושים במשרדים בצרפת רומניה וישראל.