חברת סייברוואן סיימה פיילוט מוצלח באבו דאבי

הפיילוט הושלם מול מרכז התחבורה המשולב של אבו דאבי המהווה חלק ממשרד התחבורה ומפעיל 900 אוטובוסים ציבוריים ואלפי אוטובוסים לבית הספר


12:04 ,07.05.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת סייברוואן מודיעה על סיומו המוצלח של פיילוט עם ״מרכז התחבורה המשולב״ (ITC), חלק ממשרד התחבורה של אבו דאבי. הפיילוט התבצע בחודשים האחרונים, וכלל מספר אוטובוסים של ITC באבו דאבי בהם הותקנה מערכת SaverOne בפיקוחם של מספר אנשי ITC בכירים שסקרו את תפעול המערכת ואופן פעולתה. על פי דו״ח סיכום הפיילוט, שנכתב על ידי ה-ITC, הפיילוט הוכיח את יעילותה של מערכת SaverOne בשיפור הבטיחות בדרכים על ידי מניעת הסח דעת בנהיגה עקב שימוש בטלפון סלולרי באוטובוסים של ITC המשמשים לתחבורה הציבורית, תוך אי הפרעה למערכות אחרות באוטובוסים.

 

הפוטנציאל המיידי להתקנת מערכת SaverOne נוגע לכל צי האוטובוסים של התחבורה הציבורית באבו דאבי, המונה 900 אוטובוסים. כמו כן יש פוטנציאל  נוסף בהתחשב באלפי האוטובוסים המופעלים מדי יום ברחבי המדינה, ובסופו של דבר חברת סייברוואן שואפת לספק את המערכת לכל האוטובוסים באיחוד האמירויות.

 

על פי דו״ח של משטרת אבו דאבי משנת 2020, השימוש בטלפונים ניידים בזמן נהיגה היה גורם מרכזי לתאונות דרכים במדינה, ותרם ליותר מ-27% מכלל תאונות הדרכים במדינה. ממשלת אבו-דאבי יישמה חוקים נוקשים כדי להילחם בשימוש בטלפון בזמן נהיגה באמצעות קנסות, מאסר והחרמת רישיון נהיגה. כמו כן, קיימת כוונה לקדם רגולציה במדינה שתחייב את התחבורה הציבורית להתקין מערכות בטיחות מתקדמות למניעת שימוש סלולרי בנהיגה.

 

ה-ITC שפועל תחת  משרד התחבורה של אבו דאבי ומטרתו לייצר מגזר תחבורה חכם, משולב ובר קיימא, אחראי על הפעלת התחבורה הציבורית באבו דאבי ומחויב להבטיח לנוסעים חוויית תחבורה בטוחה ויעילה. לאחר סיומו המוצלח של הפיילוט, נציג ITC ציין כי ההדגמה הייתה מוצלחת עם מערכת שמתפקדת היטב, עם הצעות להתאמות ייעודיות למערכת האוטובוסים באבו דאבי.

 

 

מר קאלף אל-פלאסי,  מנכ״ל ezDevSoft Technologies, שותפה ומפיצה של SaverOne באיחוד האמירויות הערביות, הוסיף: ״סיומו המוצלח של הפיילוט מהווה אבן דרך משמעותית בשיפור אמצעי הבטיחות ברשת התחבורה הציבורית של אבו דאבי. אנו גאים להיות חלק מרכזי ביוזמה זו ושותפים של סייברוואן באיחוד האמירויות הערביות, ולתרומה משמעותית לבטיחות בדרכים ברחבי האזור. המערכת של סייברוואן היא פתרון חדשני לבעיה הולכת וגדלה, ואנו מצפים לפעול כדי להבטיח את פריסתה המוצלחת והרחבה״.

 

״ההדגמה המוצלחת של מערכת SaverOne בחלק מהאוטובוסים הציבוריים של אבו דאבי היא אבן דרך משמעותית מאוד עבורנו מבחינת ההתרחבות הגלובלית שלנו״, אמר אורי גלבוע, מנכ״ל SaverOne.

״אנו מצפים להרחיב את השותפות שלנו עם מרכז התחבורה המשולב של אבו דאבי ומברכים על מאמציהם למנף את הטכנולוגיות הייחודיות והמתקדמות שלנו כדי לשפר את הבטיחות בדרכים ולהציל חיים במדינה. מגזר התחבורה הציבורית הוא נדבך מרכזי בו אנו מתמקדים בסייברוואן, עם פוטנציאל של מיליוני כלי רכב ברחבי העולם, ומנוע צמיחה משמעותי לטווח ארוך עבור סייברוואן. המערכת שלנו מספקת פתרון יעיל למניעת הגורמים המשמעותיים ביותר כיום לתאונות: נהיגה בהיסח דעת עקב שימוש בטלפון נייד. השותפות הבינלאומית הזו מגדילה מאוד את טווח החשיפה וההפצה של המערכת שלנו״.