חברת סייברוואן בדרך להנפקה בארה״ב

הגישה לרשות לניירות ערך האמריקאית טיוטה לא פומבית לצורך הצעה אפשרית ראשונה לציבור בארה״ב של ניירות ערך של החברה. הכמות והסכום הדולרי של ניירות הערך שיוצעו ויימכרו טרם נקבעו


11:26 ,29.12.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת סייבר וואן הודיעה הבוקר כי הגישה לרשות לניירות ערך האמריקאית (SEC) טיוטה לא פומבית לצורך הצעה אפשרית ראשונה לציבור בארה״ב של ניירות ערך של החברה. הכמות והסכום הדולרי של ניירות הערך שיוצעו ויימכרו טרם נקבעו.

 

נציין כי ההצעה הראשונה לציבור בארה״ב צפויה להתקיים כפי שיתאפשר על פני תנאי השוק והיא כפופה להגשת תשקיף פומבי ל-SEC לבחינתו ואישורו. יחד עם זאת, עדיין אין כל ודאות כי רישום מניות החברה בנאסד״ק אכן ייצא אל הפועל.  

 

מערכת סייברוואן (SaverOne) נועדה לתת מענה לבעיית היסח הדעת של נהגים העושים שימוש באפליקציות שונות במכשיר הנייד במהלך נהיגה ומסכנים את משתמשי הכביש. טכנולוגיית החברה מונעת היסח הדעת על ידי מניעת גישה ליישומים שונים במכשיר ואינה מצריכה שיתוף פעולה של הנהג תוך שהיא מייצרת סביבת נהיגה שקטה ובטוחה.

 

מהחברה נמסר כי העלות השנתית של תאונות דרכים בארה״ב עומדת על כ-300 מיליארד דולר, כאשר כ-25% מהתאונות קשורות לשימוש במכשיר הנייד בזמן הנהיגה.