חברה ישראלית הקימה כביש חשמלי אלחוטי ביפן

הכביש האלחוטי שהקימה חברת אלקטריאון וירלס במטה DENSO יאפשר טעינה של רכבים חשמליים תוך כדי נסיעה, ונפרס בהתאם לסטנדרטים הגבוהים הנהוגים בכבישים ציבוריים ביפן


14:14 ,02.07.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת אלקטריאון וירלס עדכנה היום כי היא השלימה את הקמתו של הכביש החשמלי האלחוטי במטה חברת DENSO, בעיר קארייה Kariya ביפן.

 

מהחברה נמסר כי הכביש האלחוטי שבמטה DENSO יאפשר טעינה של רכבים חשמליים תוך כדי נסיעה, ונפרס בהתאם לסטנדרטים הגבוהים הנהוגים בכבישים ציבוריים ביפן. הפריסה בוצעה על ידי חברת תשתית מהגדולות ביפן, אשר עובדיה הוכשרו על ידי אלקטריאון בתהליך הפריסה הייחודי של מערכות החברה, כך שיוכלו לפרוס כבישים נוספים בעתיד.

 

הכביש החשמלי במטה DENSO ישמש כמתחם הדגמות ללקוחות פוטנציאלים, חברות רכב בינלאומיות ומקבלי החלטות מיפן ומחוצה לה. בנוסף, הכביש צפוי לאפשר בחינה של ביצועי המערכת באופן שגרתי, ושל הפיתוחים השונים שיוזמים הצדדים כחלק מהסכם הפיתוח המשותף, במהלך שלבי הפיתוח של טכנולוגיית הטעינה האלחוטית הייעודית לרכבי נוסעים חשמליים.

 

לדברי מנכ״ל אלקטריאון, מר אורן עזר: ״אנו גאים להשלים את פריסת הכביש האלחוטי במטה DENSO. זהו צעד משמעותי במימוש שיתוף הפעולה האסטרטגי בין החברות, שמהווה ביטוי נוסף לעבודת הפיתוח האיכותית שמתקיימת בין החברות. אנו מאמינים שהכביש החדש יסייע לנו לצרף שותפים נוספים למהפכת הכבישים החשמליים, ולקדם את אימוץ הטכנולוגיה בשוק הרכב היפני״.