זיילם לוקחת חלק בניהול מערכות המים של פרויקט הרכבת הקלה

זאת באמצעות אספקת משאבות המתוכנתות להתמודדות עם ביוב וניקוז בחדרי השירות הטכניים בתחנות השונות לאורך הקו האדום. התאגיד חתם לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה עם מקורות במסגרתו עובדי מקורות יוכשרו להפעיל מערכת לניטור תשתיות מים באמצעות רובוטים


12:39 ,21.08.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

תאגיד זיילם Xylem, הפעיל בישראל שנים רבות באמצעות שותפים שונים, הרחיב בחודשים האחרונים את פעילותו בישראל. התאגיד חתם לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה עם מקורות במסגרתו עובדי מקורות יוכשרו להפעיל מערכת לניטור תשתיות מים על ידי רובוטים שעוברים בצינורות ובוחנים את איכותם ולהשתמש בטכנולוגיה זו.

 

כמו כן, זיילם לוקחת חלק בניהול מערכות המים של פרויקט הרכבת הקלה באמצעות אספקת משאבות פליגט מדגם 3069. מדובר במשאבות המתוכנתות להתמודדות עם ביוב וניקוז בחדרי השירות הטכניים בתחנות השונות לאורך הקו האדום, והן נבחרו בשל יתרונות טכנולוגיים משמעותיים שמסייעים להם לעמוד בקריטריונים גבוהים של אמינות ועמידות. 

 

כאמור, החברה הרחיבה לאחרונה את פעילותה בישראל וגייסה את מנשה קסלסי כמנהל המקומי של החברה הפועל מתוך ישראל. כמו כן, החברה הודיעה על הקמת מרכז חדשנות:בשיתוף עם המכללה האקדמית כנרת ומקורות, כולל השקעה במחקר ופיתוח, במטרה ללמוד ולייצא פתרונות יצירתיים למחסור במים. החברה גם חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם מקורות. הסכם זה כולל רישיון להשתמש בטכנולוגיה של זיילם שבוחנת את מצב תשתיות המים. כמו כן, הכשרת עובדי מקורות להשתמש בטכנולוגיה הזו תוך גישה לשימוש בה גם במקומות נוספים בעולם. 

 

תאגיד Xylem הינו תאגיד אמריקאי  הפעיל ב-150 מדינות, מעסיק 22 אלף עובדים ברחבי העולם וגם בישראל.