וירג׳ין הייפרלופ: נסיעת מבחן מוצלחת ראשונה עם נוסעים

הבדיקה התקיימה באתר חברת הייפרלופ בלאס ווגאס בו ביצעה החברה בעבר למעלה מ-400 בדיקות לא מאוישות. בפוד המיוחד שנבנה לטובת הניסוי במדבר נבאדה נסעו שניים מעובדי החברה


13:40 ,09.11.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת וירג׳ין הייפרלופ השלימה מבחן חשוב בהתפתחותה כאשר העבירה לראשונה שני נוסעים – שניהם עובדי החברה – בפוד במדבר נבאדה.

 

הסולטן אחמד בין סוליים, יו״ר וירג׳ין הייפרלופ ויו״ר ומנכ״ל DP WORLD, אמר כי ״אנחנו צעד אחד קרוב יותר לכניסה לעידן חדש של תנועה מהירה וקיימת במיוחד של אנשים וסחורות״, לאחר שצפה בנסיעה ההיסטורית. ״זה היה תענוג אמיתי לראות את ההיסטוריה שנעשתה לנגד עיניי - לחזות בצורה חדשה של תחבורה המונית מזה למעלה מ-100 שנה מתעוררת לחיים. תמיד הייתה לי אמונה אדירה בצוות ב- Virgin Hyperloop שיהפוך את הטכנולוגיה הזו למערכת בטוחה, והיום עשינו את זה״.

 

ג׳וש גיגל, מייסד שותף ומנהל טכנולוגי ראשי בחברה, ושרה לוצ׳יאן, מנהלת חוויית נוסעים, היו האנשים הראשונים בעולם שנסעו בהייפרלופ.

 

הבדיקה התקיימה באתר חברת הייפרלופ בלאס ווגאס בו ביצעה החברה בעבר למעלה מ-400 בדיקות לא מאוישות.

 

סר ריצ׳רד ברנסוןֿ מייסד קבוצת וירג׳ין, אמר כי ״בשנים האחרונות צוות Virgin Hyperloop עובד על הפיכת הטכנולוגיה פורצת הדרך שלה למציאות. עם המבחן המוצלח של היום, הראינו שרוח חדשנות זו תשנה למעשה את האופן שבו אנשים בכל מקום חיים, עובדים ומטיילים בשנים הבאות״.

 

הנוסעים עברו את מסע הבכורה שלהם ברכב בשם XP-2 שנחשף לאחרונה, שתוכנן על ידי BIG - Bjarke Ingels Group ו- Kilo Design. בעוד שהרכב המיוצר יהיה גדול יותר ויוכל להכיל עד 28 נוסעים, רכב XP-2 הדו מושבי נבנה במיוחד כדי להדגים שהנוסעים יכולים לנסוע בבטחה ברכב הייפר-לופ.