גולדן דרגון הוא מותג האוטובוסים הנמכר בישראל בשנת 2022

גולדן דרגון המיובא על ידי חטיבת הרכב מקבוצת בליליוס הגיע למקום הראשון ברשימת המותגים הנמכרים עם כ- 459 אוטובוסים ואוטובוסים על פי דוח איגוד יבואני הרכב


12:08 ,10.01.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

גולדן דרגון הוא מותג האוטובוסים הנמכר בישראל גם בשנת 2022. יצרנית האוטובוסיםXiamen Golden Dragon נוסדה בשנת 1992 והיא מיצרניות האוטובוסים המובילות בסין, עם כושר ייצור של למעלה מ- 40,000 אוטובוסים בשנה. החברה החלה לייצא את האוטובוסים מתוצרתה בשנת 2003, וכיום הם משווקים בלמעלה מ-120 מדינות. Xiamen Golden Dragon משתפת פעולה עם יצרני המכלולים המובילים בעולם כמו Wabco,  Sutrakknorr, Voith, ZF ו- Bosch ומטמיעה אותם באוטובוסים מתוצרתה. החברה בעלת כ-10 דגמי אוטובוסים הנעים בכבישי הארץ - מספר שיא מבין היבואנים בישראל. מדובר בדגמים בעלי הנעה ידידותית לסביבה ובהם אוטובוסים מונעים בגז ואוטובוסים חשמליים מתקדמים וכן רכבים המותאמים לבעלי מוגבלויות.

 

קבוצת בליליוס (אוטו-חן) בעלת הזיכיון של Xiamen Golden Dragon הפכה את המותג למוצר הנמכר בישראל עוד בשנת 2021. הקבוצה הקימה באמצעות חברת גולדן דרגון ישראל רשת מוסכים ומערך טכני חזק למתן שירותי תמיכה לכל כלי הרכב הפרטיים והאוטובוסים החשמליים בהם מותקנים סוללות מתוצרת CATL.

 

כאמור, רק לאחרונה מסרה החברה 10 אוטובוסים בינעירוניים חשמליים נוספים לחברת סופרבוס. בין הלקוחות העיקריים השנה נמנים מפעילות התחבורה הציבורית בארץ כגון נתיב אקספרס, דן, מטרופולין, אגד, סופרבוס, תנופה, קווים וגלים.

 

כמו כן, שנת 2022 אופיינה במספר המסירות הרב ביותר של רכבים הפועלים באמצעות אנרגיה חלופית בשוק כולו. בנוסף להישג במכירות למפעילות התחבורה הציבורית, כחלק ממטרות הקבוצה, מספר המסירות המכובד זה שנה שנייה ברציפות נובע גם כתוצאה מגידול בלקוחות חברות ההסעה הפרטיים הרואים במותג כאיכותי וכן מועצות מקומיות.

 

אמיר לוי, מנכ״ל גולדן דרגון ישראל: ״אנחנו שמחים וגאים לראות את שמנו במקום הראשון בדו״ח השנתי של איגוד יבואני הרכב שנה שנייה ברציפות. גולדן דרגון מאמינים שהמעבר לתחבורה המונעת אנרגיה חלופית הוא הכרחי וחייב להתבצע מבלי להתפשר על איכות המוצר ועל כן אנו מודים למפעילי התחבורה הציבורית השונים בארץ על האמון ברכבינו. נמשיך להוביל את מהפכת התחבורה הירוקה בארץ גם בשנת 2023 גם בקרב הלקוחות הפרטיים וכל זאת תחת מערך שירות מקצה לקצה עבור כלל לקוחותינו״.