גולדן דרגון בראש טבלת מותגי האוטובוסים הנמכרים בישראל

זו השנה השנייה ברציפות שבו המותג הסיני מוביל את הטבלה. מתחילת השנה נמכרו 313 אוטובוסים של גולדן דרגון המיובאים על ידי קבוצת בליליוס. נתח המכירות של גולדן דרגון מהווה למעלה מ-20% מכלל מכירות האוטובוסים


10:02 ,22.11.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

המותג הסיני גולדן דרגון המיובא על ידי קבוצת בליליוס, ממשיך להוביל בטבלת מכירות האוטובוסים בישראל גם בשנת 2022. הנתונים מתייחסים לתקופה שבין ינואר 2022 - לאוקטובר 2022.

 

כאמור, ב-2021 סיימה גולדן דרגון את השנה בראש טבלת המכירות עם 522 מכירות ועם מספר המסירות הרב ביותר של אוטובוסים הפועלים באמצעות אנרגיה חלופית בשוק כולו. כעת, זו שנה נוספת בה מסתמן כי המותג הסיני מוביל את הטבלה. בתוך כך, נכון לדוח האחרון שפורסם, נתח המכירות של גולדן דרגון מהווה למעלה מ-20% מכלל מכירות האוטובוסים.

 

בין הלקוחות העיקריים השנה נמנית חברת סופרבוס, שהיא חלק מקבוצת בליליוס, ומפעילות תחבורה ציבורית נוספות כגון אגד, נתיב אקספרס, תנופה, קווים, אקסטרה ועוד.

 

עוד עולה מהדוח וכפי שנמסר על ידי החברה, השנה הוגדלו משמעותית גם המסירות לשוק הפרטי מעבר למסירות לשוק התחבורה הציבורית. הדוח מצביע על מגמה ברורה של אמון של השוק הפרטי בחברה אשר השיקה השנה את שני המותגים: Triumph ו- Navigator וכן את האוטובוס התיירותי עם מעלון להסעת בעלי מוגבלויות.

 

דוד אוחנה, יו״ר גולדן סוכנויות ומנכ״ל CATL ישראל: ״קבוצת בליליוס מייבאת מגוון רחב של דגמי אוטובוסים במטרה לענות לביקושים המגוונים ולצרכי התחבורה הציבורית והפרטיות בישראל. זו השנה השלישית שאנו מובילים את המכירות בישראל מה שמעיד על נאמנות לקוחותינו ונאמנות מפעילי התחבורה החדשים שהחלו לפעול בענף. אמון הלקוחות והגידול בביקושים הביאו למינוף המותג גולדן דרגון בזמן קצר ולהרחבת דגמי האוטובוסים שלנו באופן משמעותי. בשנים האחרונות אנו שמים דגש רב על מחקר ופיתוח, תוך תשומת לב מירבית לאיכות הסביבה. הודות לחדשנות זו באפשרותנו לספק לקהל הלקוחות מוצרים איכותיים, המושתתים על טכנולוגיות להפחתת זיהום דלקים והפעלה באמצעות אנרגיה ירוקה, בעלויות נמוכות״.

 

אמיר לוי, מנכ״ל גולדן דרגון ישראל: ״אני מודה למפעילי התחבורה הציבורית השונים ברחבי הארץ על הבעת האמון ברכבי גולדן דרגון. זהו כבוד גדול עבורנו ואנו מודים לצוות וללקוחות על הנאמנות. הקבוצה מקפידה על שילוב של יכולות מוצר גבוהות עם מערך שירות מקצועי, במטרה לספק פתרון הוליסטי ללקוח. אנו נמשיך לפעול לשדרוג והובלת ענף הרכבים לתחבורה ציבורית ולהוות את חוד החנית בקידום תחבורה מתקדמת, בטיחותית וידידותית לסביבה בישראל״.

 

יצרנית האוטובוסים Xiamen Golden Dragon נוסדה בשנת 1992 והיא מיצרניות האוטובוסים המובילות בסין, עם כושר ייצור של כ-40,000 אוטובוסים בשנה. החברה החלה לייצא את האוטובוסים מתוצרתה בשנת 2003, וכיום משווקת אוטובוסים בלמעלה מ-120 מדינות. לחברה מספר רב של דגמים בעלי הנעה ידידותית לסביבה ובהם אוטובוסים מונעים בגז ואוטובוסים חשמליים מתקדמים וכן רכבים המותאמים לבעלי מוגבלויות.