במהלך 2012 תוציא החברה הלאומית לדרכים מכרזים ב-3.6 מיליארד שקל

הבוקר (ד') נערך כנס מנהלי פרויקטים של החברה. היו"ר יאיר שמיר: "השקעות בתשתיות מסייעות ביציאה ממשברים, או באי כניסה אליהם"


00:00 ,01.08.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

"אנו מאמינים ומקווים, שגם בתקופה שבה הממשלה מפעילה תכנית קיצוצים, נמשיך לשמש עמוד שדרה מרכזי. הסיכום החצי שנתי של שנת 2012, במהלכו יצאו לפועל מכרזים בעלות כוללת של 3.6 מיליארד שקל, מצביע על עמידה בכל היעדים. אנו מקווים שהמדינה תמשיך להשקיע בתשתיות, שימשיכו לשמש מנוע צמיחה של המשק הישראלי". כך אמר הבוקר (ד') מנכ"ל החברה הלאומית לדרכים שי ברס במפגש השנתי עם מנהלי פרויקטים של החברה. המפגש התקיים בכפר המכבייה.

מאות אנשי מקצוע, בהם מהנדסים, קבלנים ואנשי מקצוע רבים מענפי התשתיות והתחבורה, השתתפו בכנס, בו הציגה הנהלת החברה את הפרויקטים היוצאים לדרך השנה. הרשימה כוללת את מכרזי שדרוג הכביש לירושלים: שער הגיא–שורש, שורש-חמד, מנהרת הראל, גשר מוצא; כביש 31; הארכת נתיבי איילון צפונה (כביש 20); הזרוע המזרחית בהארכת כביש חוצה ישראל; תחנות רכבת העמק; מכרזי קו הרכבת לכרמיאל; וסדרת פרויקטים ראשונים בפרויקט "כבישים ללא אבא".

"החברה הלאומית לדרכים הינה חברת ניהול וביצוע פרויקטים", אמר יו"ר החברה יאיר למנהלי הפרויקטים, "יכולתה לממש את ייעודה תלויה כמעט בלעדית ביכולת המקצועית שלכם. משתמשי הדרך הם הלקוח החשוב ביותר. כלל ידוע בכלכלה הוא, שהשקעות בתשתיות תמיד מסייעות ביציאה ממשברים, או באי כניסה אליהם".