ארה״ב: ממשל ביידן אישר 8 תחנות רוח ליצירת אנרגיה

שרת הפנים האמריקאית: חוגגים את ההתקדמות המדהימה שנעשתה לקראת השגת היעד שלנו של 30 ג׳יגה וואט של קיבולת אנרגיית רוח ימית עד 2030. הפרויקט יסייע בהורדת עלויות לצרכן, במלחמה בשינויי האקלים ועוד


13:48 ,04.04.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

מינהל ביידן נתן אור ירוק לפרויקט הרוח הימי השמיני שלו עם אישור פרויקט הרוח של ניו אינגלנד בנפח 2,600 מגה וואט הממוקם ליד מסצ'וסטס. עם האישור, משרד הפנים נתן כעת אישור לפרויקטי רוח ימיים בעלי פוטנציאל להפקת אנרגיה נקייה של כ-10 גיגה וואט, המספיקים כדי לספק כמעט ארבעה מיליון בתים.

 

דבי האלנד, שרת הפנים, אמרה: ״ממשל ביידן-האריס בנה תעשיית רוח ימית מהיסוד לאחר שנים של עיכוב מהממשל הקודם. היום, אנו חוגגים את ההתקדמות המדהימה שנעשתה לקראת השגת היעד שלנו של 30 ג׳יגה וואט של קיבולת אנרגיית רוח ימית עד 2030. פרויקט New England Wind יסייע בהורדת עלויות לצרכן, מלחמה בשינויי האקלים, ביצירת מקומות עבודה, והבטחת הזדמנויות כלכליות נגישות לכל הקהילות״. 

 

פרויקט Park City Wind, שהוצע על ידי Avangrid, Inc., חברה מקונטיקט, ממוקם כ-20 מיילים ימיים דרומית ל-Martha's Vineyard, מסצ׳וסטס. תוכנית הפרויקט הדו-שלבי כוללת עד 129 גנרטורים של טורבינות רוח.

 

מאז תחילת כהונתו של ממשל ביידן, נערכו ארבע מכירות פומביות של חכירת רוח בים, שהניבו כמעט 5.5 מיליארד דולר בהצעות גבוהות. זה כולל מכירות שוברות שיאים לחוות מול החוף של ניו יורק וניו ג׳רזי, ומכירות ראשונות אי פעם מול חופי האוקיינוס השקט ומפרץ מקסיקו. כעת נבחנות גם הזדמנויות נוספות לפיתוח אנרגיית רוח ימית בארה״ב.