שר התחבורה הורה לתגבר מערך התנועה לקראת שנה"ל תש"ע

הורה לשכור 50 ניידות לתגבור מערך התנועה. השר כ"ץ: הניידות יאפשרו למשטרת התנועה להגביר באופן משמעותי את בטיחותם של התלמידים


00:00 ,26.08.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

הורה לשכור 50 ניידות לתגבור מערך התנועה. השר כ"ץ: הניידות יאפשרו למשטרת התנועה להגביר באופן משמעותי את בטיחותם של התלמידים 
 
שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ הנחה היום את מנכ"ל משרדו, יעקב גנות, להעביר מיידית למשטרת התנועה 50 ניידות נוספות שיתגברו את אלפי השוטרים והמתנדבים שיסיירו בקרבת בתי הספר והגנים לקראת פתיחת שנת הלימודים בשבוע הבא.
 
השר כ"ץ ציין כי ניידות התנועה שישכרו לראשונה על ידי משרד התחבורה יסיירו בסמוך לבתי הספר והגנים ובקרבת מעברי חציה ומוקדי סיכון של ילדים ותלמידים ויאפשרו למשטרת התנועה להגביר באופן משמעותי את בטיחותם של התלמידים בדרך לבית הספר ובחזרה ממנו.
 
שר התחבורה הוסיף כי פריסת הניידות תבוצע בהתאם לתוכנית עבודה שסוכמה על ידי משטרת התנועה הארצית והיא תבוצע בשיתוף ראשי הרשויות והמועצות  המקומיות בכל רחבי הארץ.
 
שר התחבורה קרא היום להורים ולתלמידים לשמור על כללי הבטיחות ולהקפיד על חוקי התנועה עם חזרתם של התלמידים ללימודים לאחר חופשת הקיץ.
 
בימים הראשונים ללימודים יוצבו מאות מתנדבים שיתפרסו במעברי חצייה שליד בתי הספר כדי לסייע למשמרות הזה"ב ולתלמידים בחציית הכביש. חלקם אף ישמש כמלווי הסעות של התלמידים לבית הספר.
 
"יש להגביר את מודעות התלמידים וההורים לנושא שמירת הבטיחות בדרכים ולעודד את התלמידים להשתמש בדרך קבועה ובטוחה בדרכם לבית הספר" הוסיף כ"ץ.