שירותי VIP במעברים היבשתיים בגבול ירדן

השירות מוצע בגשר אלנבי ובמעבר שייח חוסיין ליוצאים לירדן ולנכנסים לישראל, והוא כולל אירוח בחדרים פרטיים ודייל אישי המבצע עבור הלקוח את כל עבודת הניירת הנדרשת


00:00 ,14.04.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

השירות מוצע בגשר אלנבי ובמעבר שייח חוסיין ליוצאים לירדן ולנכנסים לישראל, והוא כולל אירוח בחדרים פרטיים ודייל אישי המבצע עבור הלקוח את כל עבודת הניירת הנדרשת
 
חברת Laufer Aviation GHI מקבוצת ממן אשר מובילה מזה שנים רבות את תחום הוי.איי.פי בשדה התעופה בן גוריון, משיקה בימים אלו שירות דומה גם במעברים היבשתיים בגבול ירדן. השירות נחנך השבוע בגשר אלנבי ובמעבר שייח חוסיין שבעמק בית שאן וצוות ה VIP יעניק שירות ליוצאים לירדן ולנכנסים ארצה לישראל. עלות השירות הבסיסי כ-40 דולר לאדם לכל צד.
 
שירות הוי.איי.פי כולל אירוח בחדרים פרטיים מפנקים המאפשרים ללקוח לנוח בזמן שדייל אישי מבצע עבורו את כל עבודת הניירת הנדרשת במעבר הגבול כולל ביקורת דרכונים, ביקורת גבולות, תשלום מסים ועוד. השירות כולל בין היתר הסעת הלקוח מכל נקודה בארץ למעבר הגבול המבוקש וכן הסעת הלקוח ברכב פרטי לנקודה המבוקשת בירדן. גשר אלנבי מיועד לתיירים, פלסטינים, ערבים ישראלים ובעלי ויזה לירדן.
 
לעומת זאת, במעבר הגבול שייח חוסיין, יכול כל אדם לעבור לירדן ועל מנת להקל על התהליך ניתן לרכוש ויזה מתאימה במקום ללא היערכות מוקדמת. בנוסף, במעבר זה הלקוח יכול לעבור באמצעות רכבו הפרטי דבר שהופך את הנסיעה לקלה עוד יותר. בעתיד מתכננת החברה להעניק שירות זה גם במעבר הגבול האחרים כגון בערבה.