רשת הקמעונאות Wal-Mart מעניקה תואר הצטיינות לחברת Maersk Logistics

חברת Maersk Logistics זכתה בתואר “Origin Cargo Manager of the Year 2001” על ידי רשת הקמעונאות הגדולה בעולם – Wal-Mart Stores inc. התואר הוענק לחברת Maersk Logistics במהלך כנס של חברות ספנות ומובילים בינ"ל, שנערך במשרדים הראשיים של החברה במדינת ארקנסו בארה


00:00 ,06.06.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
 
חברת Maersk Logistics זכתה בתואר “Origin Cargo Manager of the Year 2001” על ידי רשת הקמעונאות הגדולה בעולם – Wal-Mart Stores inc. התואר הוענק לחברת Maersk Logistics במהלך כנס של חברות ספנות ומובילים בינ'ל, שנערך במשרדים הראשיים של החברה במדינת ארקנסו בארה"ב.
 
מר Anthony A. Chiarello נשיא חברת Maersk Logistics אמר במהלך קבלת התואר : "השותפות העסקית שלנו מחייבת אותנו להמשיך לפתח ולשפר את שרשרת האספקה של Wal-Mart. הזכייה בתואר מכובד זה מחמיאה מאד לחברת Maersk Logistics ולעובדיה".
 
Maersk Logistics הינה חברה מוכרת בשוק הלוגיסטי הבין לאומי, המציעה פתרונות לוגיסטיים המשלבים את כל האספקטים של ניהול, אחסנה, הפצה ושינוע מטענים וסחורות בים ובאויר. החברה מעסיקה 4,300 אנשים בכ- 200 משרדים ביותר מ- 70 ארצות.
 
חברת Maersk Logistics היא חלק מקבוצת A. P. Moller Group, המעסיקה יותר מ 60,000 עובדים בכ-100 מדינות ברחבי העולם. ולצד שינוע מטענים ולוגיסטיקה הקבוצה מעורבת בחיפושים ובהפקת נפט, בניית אניות, תעופה, תעשיה ועוד.
 
למידע נוסף על החברה שירותיה, ניתן לפנות למר דוד רוזן, מנהל מארסק לוגיסטיקס בישראל.