רש"ת: ירידה של 40% בפעילות מסוף נהר הירדן בחודש פברואר

בעקבות הירידה בנפח הפעילות צומצם מספר העובדים במקום ולדברי רש"ת "הצמצום התבצע באורח שאינו פוגע במאומה ברמת השרות המסופקת במסוף" ובמקום אין כל המתנה בתור של משאיות


00:00 ,04.03.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

בעקבות הירידה בנפח הפעילות צומצם מספר העובדים במקום ולדברי רש"ת "הצמצום התבצע באורח שאינו פוגע במאומה ברמת השרות המסופקת במסוף" ובמקום אין כל המתנה בתור של משאיות
 
מרשות שדות התעופה נמסר בתגובה לפניית מערכת Port2port כי החל מחודש ספטמבר 2008 חלה ירידה משמעותית בתנועת המטענים במסוף, ככל הנראה בעקבות המשבר הכלכלי הכלל עולמי. ירידה זו בפעילות הגיעה לשיאה בחודש פברואר, בו פחתה תנועת המטענים בשיעור חד של כ-40% ביחס לחודש המקביל אשתקד. 
 
מדוברות רש"ת נמסר עוד כי חברת פליינג קרגו פנתה לאחרונה אל רש"ת בבקשה להביא את חוזה ההרשאה לכלל סיום מוקדם וזאת לנוכח השינויים המשמעותיים שחלו בפעילות המסוף. רש"ת ציינה כי בקשת החברה נמצאת בהליך בדיקה מסודר במוסדות הרשות.
 
עוד נמסר מדוברות רש"ת כי חברת פליינג קרגו מספקת ללקוחות מסוף המטענים נהר הירדן שירות מצוין וללא כל דופי, וכי בעקבות הירידה המשמעותית בפעילות המסוף צמצמה פליינג קרגו במעט את מספר העובדים העוסקים במתן השירותים במסוף. לדברי רש"ת, "הצמצום התבצע באורח שאינו פוגע במאומה ברמת השרות המסופקת במסוף, וזאת לאחר בחינה מסודרת של המשמעויות התפעוליות ובאישור הרשות".
 
רש"ת מוסיפה ומציינת כי לנוכח הירידה בהיקף הפעילות, מסוף המטענים נותר, למרבה הצער, כמעט שומם בחלק ניכר משעות פעילותו. "אין כל המתנה בתור של משאיות, למעט במקרים בהם משאיות ישראליות אינן מגיעות בזמן לאיסוף מטען מהמסוף - נושא הנמצא באחריות ישירה של סוכני המכס, כוח האדם הנמצא במסוף הינו יותר ממספק לצורכי מתן השירות ובמיוחד לנוכח היקפי הביקוש הנמוכים כיום.