רפורמה ארגונית ברכבת ישראל

דירקטוריון רכבת ישראל, בראשות משה ליאון, משלים בימים אלה רפורמה במבנה הארגוני של חברת רכבת ישראל, זאת לאחר שבשנתיים האחרונות רוכז עיקר המאמץ בפיתוח רשת המסילות הארצית ובהתנעת 30 פרויקטים ענקיים בתחום התשתיות


00:00 ,22.12.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

דירקטוריון רכבת ישראל, בראשות משה ליאון, משלים רפורמה במבנה הארגוני של רכבת ישראל עם דגש על השירות והבטיחות לנוסע
 
דירקטוריון רכבת ישראל, בראשות משה ליאון, משלים בימים אלה רפורמה במבנה הארגוני של חברת רכבת ישראל, זאת לאחר שבשנתיים האחרונות רוכז עיקר המאמץ בפיתוח רשת המסילות הארצית ובהתנעת 30 פרויקטים ענקיים בתחום התשתיות.
 
לדברי משה ליאון, "הרפורמה תיתן ביטוי לצמיחה ולביקוש הגואה לשירותי רכבת במדינת ישראל עם דגש על השירות והבטיחות לנוסע. יתרה מזאת, הרפורמה הארגונית תבוא לידי ביטוי בתוצאות העסקיות ובערך המוסף שהרכבת מעניקה לנוסעים".
 
בין השינויים שיבוצעו במסגרת הרפורמה: ימונה מנהל חטיבת נוסעים חדש, שאליו יוכפפו האגפים הבאים: פניות הציבור, שיווק ומכירות, תקשורת ואינטרנט; כמו כן, יוקמו שלוש מינהלות חדשות, שבאמצעותן ייעשה הטיפול בפרויקטים המרכזיים והמורכבים של הרכבת: מינהלת החישמול, מינהלת A1(הקו המהיר לירושלים) ומינהלת קו אילת ותכנון אסטרטגי; ימונה סמנכ"ל בטיחות. השינויים נעשו בעקבות המלצות חברת הייעוץ "קו פרויקט".
 
מנכ"ל רכבת ישראל, עופר לינצבסקי, מדגיש כי "ביישום הרפורמה עמדו מספר עקרונות: מתן מענה לביקושים גואים של הציבור לשירותי רכבת; התייעלות תפעולית; שדרוג הערך המוסף שהרכבת מעניקה לנוסע; רענון והצערת השדרה הניהולית בחברה".