ביום ה' (12/1/06) תחל רכבת ישראל בביצוע 4 הפרדות מפלסיות בין מסילת ת"א באר-שבע לכבישים החוצים אותה, בקטע נען-קרית גת, כחלק מפרויקט רחב היקף, במסגרתו יוקמו 7 הפרדות מפלסיות נוספות בקטע שבין קרית גת לבאר-שבע. עלות הפרויקט נאמדת בכ- 110 מיליון שקלים והוא צפוי להסתיים לקראת סוף 2007.
ביצוע ההפרדות המפלסיות הוטל על החברות י. שומרוני ומליבו והוא יכלול ביצוע עבודות תשתית לכבישים וגישור.
עופר לינצ'בסקי, מנכ"ל רכבת ישראל, מסר כי "רכבת ישראל רואה בסגירת כל מפגש שניתן, בין מסילה לכביש, יעד מרכזי: "הקמת ההפרדות המפלסיות בין מסילות לכבישים בכל רחבי הארץ נועדה בראש ובראשונה להגדיל את בטיחות הנסיעה ואת בטיחות הנוסעים. החל מיולי 2005 סגרנו את כל המפגשים שלא היו מוגנים על ידי מחסום, בקווי הנוסעים, ואף קיבלנו החלטה שלא יהיה מפגש שאינו מוגן על ידי מחסום. לגבי כל הקווים החדשים החלטנו שסלילתם תתבצע ללא מפגשי כביש-מסילה, החלטה שיושמה משכבר בקו לנתב"ג ובקו לראשון לציון".
בחודש נובמבר 2005 הקימה רכבת ישראל, בשיתוף עם משרד התחבורה, מינהלת הפרדות מפלסיות, שתפעל להשגת הפרדה מפלסית מלאה בין רכבת/דרך בכל המסילות הקיימות והמתוכננות במדינת ישראל. לפי החלטת המינהלת בשלב הראשון תבוצע הפרדת מפלסים ב- 31 מפגשים מועדפים, בהשקעה של כמיליארד שקלים. במקביל, תבוצע הפרדה של 36 מפלסים בפרויקטי חומש רכבת ישראל, ובפרויקטי החומש של מע"צ; בשלב האחרון תושלם הפרדת המפלסים הנותרים.
רכבת ישראל תחל בביצוע 4 הפרדות מפלסיות
ביום ה' (12/1/06) תחל רכבת ישראל בביצוע 4 הפרדות מפלסיות בין מסילת ת"א באר-שבע לכבישים החוצים אותה, בקטע נען-קרית גת, כחלק מפרויקט רחב היקף, במסגרתו יוקמו 7 הפרדות מפלסיות נוספות בקטע שבין קרית גת לבאר-שבע. עלות הפרויקט נאמדת בכ- 110 מיליון שקלים והוא צפו
00:00 ,10.01.2006
עשוי לעניין אותך
גידול של 8% בתנועת המכולות בנמל אשדוד ב- 2005
ברוש למפלגות: אישור תקציב 2006 יבסס היציבות בשעה קשה זו

אירועי שת"פ ישראלי בצכיה, בולגריה, ובתורכיה
תביעה לבטל את המכרז לתכנון מסוף קרני
החברות העומדות בראש רשימת יצואני היהלומים המלוטשים לשנת 2005
אוריאל לין לאולמרט: גיבוי בהעברת תקציב 2006 במהירות האפשרית