רכבת ישראל שכרה את חברת הייעוץ האנגלית Touchstone Renard בנושא מערך הבטיחות

דירקטוריון רכבת ישראל בע"מ החליט לבחון את מערך הבטיחות של רכבת ישראל, כחלק מהיערכות הרכבת לשינויים המהותיים בפעילותה ולאור האירועים האחרונים


00:00 ,27.07.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

דירקטוריון רכבת ישראל בע"מ החליט לבחון את מערך הבטיחות של רכבת ישראל, כחלק מהיערכות הרכבת לשינויים המהותיים בפעילותה ולאור האירועים האחרונים.
 
דירקטוריון הרכבת שכר את שירותיה של חברת הייעוץ האנגלית Touchstone Renard המתמחה בתחומי הבטיחות השונים ברכבות. החברה משמשת למעלה מ- 18 שנים יועצת של הרכבת התחתית בלונדון, כמו-כן מבצעת החברה עבודות ייעוץ בתחום עבור האיחוד האירופי ועבור ממשלת אירלנד.
 
משה ליאון, יו"ר דירקטוריון רכבת ישראל, מסר כי "מערך הבטיחות של רכבת ישראל עושה ימים כלילות בשמירה על בטיחות הנוסעים, העובדים והמטענים. יחד עם זאת, תוכנית החומש והגידול המואץ בפעילות הרכבת הכולל תוספת של קווים חדשים, הגברת מהירויות הנסיעה והשינויים הטכנולוגיים הצפויים, ביחד עם האירועים האחרונים, מחייב את הרכבת לבחון את מערך הבטיחות שלה ביחס לתקני בטיחות מובילים בעולם ולהיערך בהתאם".
 
חברת Touchstone Renard תבצע את העבודה באמצעות מומחים בתחומי פעילות הרכבת: תנועה, תשתית, נוסעים, מטענים ועוד. כל הפעילויות יבחנו ביחס לסטנדרט בטיחות המקובל ברכבות בינלאומיות.