רכבת ישראל בחרה בביפר תקשורת כמפעילת מוקד המידע הטלפוני

למכרז ניגשו 7 חברות. המוקד מעמיד לשירות הנוסעים מידע ביחס לקווי הרכבות, יעדים, לוחות הזמנים ותעריפי הנסיעה ומידע נוסף והוא צפוי להתחיל תוך כחודשיים


00:00 ,03.09.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

למכרז ניגשו 7 חברות. המוקד מעמיד לשירות הנוסעים מידע ביחס לקווי הרכבות, יעדים, לוחות הזמנים ותעריפי הנסיעה ומידע נוסף והוא צפוי להתחיל תוך כחודשיים
 
ועדת המכרזים העליונה של רכבת ישראל בחרה בחברת "ביפר תקשורת ישראל בע"מ" להפעלת מוקד המידע ושירות הלקוחות הטלפוני. המוקד מעמיד לשירות הנוסעים מידע ביחס לקווי הרכבות, יעדם, לוחות הזמנים ותעריפי הנסיעה וכן מידע נוסף הנוגע להסעת קבוצות, כרטיסי תלמיד, נגישות לנכים ועוד.
 
עופר לינצ'בסקי: המכרז פורסם במסגרת הצעדים לשיפור וייעול שירותי המידע הניתנים לציבור הנוסעים והתאמתם להתפתחויות הטכנולוגיות. מכרז זה עומד במרכז של תהליך מתמשך לשיפור השירות לנוסעי רכבת ישראל ומצטרף לשורה ארוכה של פרויקטים המקודמים בימים אלו בתחום המידע לציבור.
 
מכרז הפעלת המוקד וההתקשרות מול הספק נקבעו כך שהאינטרס הכלכלי של מפעיל המוקד יהיה לתת שירות יעיל ומהיר יותר לציבור גדול של פונים. בתנאי המכרז נקבעו דרישות רבות שעניינן שיפור רמת השירות לפיהן מחויבת החברה הזוכה, בין היתר, למענה של 80% מהשיחות הנכנסות בתוך 30 שניות. כן נקבעו מנגנוני פיצוי בגין אי עמידה ביעדים ולעומתם מנגנונים המתגמלים ביצועים העולים על יעדי רמת השירות. הצפי הוא שעקב כך יחול שיפור משמעותי בשירות המידע הניתן לנוסעים באמצעות המוקד הטלפוני.  
 
למכרז ניגשו 7 מתמודדות. כל המציעים התבקשו לעמוד בתנאי סף לרבות ניסיון קודם בהפעלת מוקד שירות טלפוני והפעלת מערכות מידע ממוחשבות אינטראקטיביות לטלפנים.
 
הזוכה במכרז נבחר על סמך אמות מידה שמטרתם להבטיח מתן מענה מהיר ואיכותי והביאו בחשבון את ההערכה המקצועית של המציע לרבות שביעות רצון של מזמיני עבודה קודמים, ניסיון החברה בתחום הפעלת מוקד ובהפעלת מוקד בתחום התחבורה בפרט, תהליכי העבודה, כוח האדם, בקרת איכות, סביבת העבודה מערכות טכנולוגיות, אבטחת מידע ואפשרות היערכות לשעת חירום.
 
המכרז הנו חלק מתהליך מתמשך לשיפור השירות לנוסעי הרכבת ומצטרף לשורה ארוכה של פרויקטים אחרים המקודמים בתחום המידע לציבור ובכלל זה: שדרוג אתר האינטרנט והתקנת מסכים אלקטרונים בתחנות לעדכון הנוסעים.
 
הפעלת המוקד החדש צפויה להתחיל תוך כחודשיים.