משרדי המדע והתחבורה יפרסמו קול קורא לקבלת הצעות ורעיונות חדשניים לאבטחת התחבורה הציבורית

משרדי המדע והתחבורה יפרסמו היום (יום שלישי) קול קורא לקהילת המדענים ולציבור הרחב לקבלת הצעות ורעיונות חדשניים לאבטחת התחבורה הציבורית ,בעיקר מפני מחבלים מתאבדים


00:00 ,24.02.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
משרדי המדע והתחבורה יפרסמו היום (יום שלישי) קול קורא לקהילת המדענים ולציבור הרחב לקבלת הצעות ורעיונות חדשניים לאבטחת התחבורה הציבורית ,בעיקר מפני מחבלים מתאבדים.

משרדי המדע והתחבורה פרסמו לפני כחודש פנייה למדענים ואנשי הייטק להגיש הצעות ורעיונות יצירתיים לפיתוח טכנלוגיות חדשות לאבטחת התחבורה הציבורית .עד כה התקבלו עשרות רעיונות והצעות לאבטחת התחבורה הציבורית.

דובר משרד התחבורה, אבנר עובדיה, מסר כי בעקבות פניות רבות של אזרחים הוחלט להרחיב את הפנייה ולאפשר גם לציבור הרחב להגיש הצעות ורעיונות חדשים לאבטחת התחבורה הציבורית ,כנגד מחבלים מתאבדים.

ועדה מקצועית מיוחדת, המשותפת למשרדי התחבורה והמדע, תבחן את כל ההצעות שיתקבלו .הרעיונות ימויינו על פי רמת החדשנות והמקוריות שלהם והאפשרות ליישם את הרעיונות המוצעים מבחינה טכנולוגית וכלכלית ,בתחבורה הציבורית.

את ההצעות והרעיונות יש להפנות ליוסף ון זוהרן ,תוכנית "אבטחת תשתית 2004", האגף לתכנון ובקרה, במשרד המדע והטכנולוגיה ,דואר אלקטרוני : [email protected], או בטלפון 5411140 02.