משרד הרישוי בחולון סגור היום עקב קריסת מערכת המיזוג

מנכ"ל משרד התחבורה הורה לסגור את משרד הרישוי בחולון במטרה למנוע סבל מיותר מהעובדים ומציבור הפונים למשרד. נהגים הנזקקים לשירותי רישוי יוכלו לקבלם באחד מהמשרדים הסמוכים או במענה הקולי


00:00 ,24.08.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

מנכ"ל משרד התחבורה הורה לסגור את משרד הרישוי בחולון במטרה למנוע סבל מיותר מהעובדים ומציבור  הפונים למשרד. נהגים הנזקקים לשירותי רישוי יוכלו לקבלם באחד מהמשרדים הסמוכים או במענה הקולי
 
משרד הרישוי המחוזי בחולון יהיה סגור היום, 24 באוגוסט, לציבור, בעקבות קריסת מערכת מיזוג האוויר המרכזית, המשרתת את כל מחלקות משרד הרישוי. המשרד ייפתח לקבלת קהל ביום ראשון הקרוב, 27 ביולי 2006.
 
בעקבות סגירת המשרד לא יתקיימו מחר מבחני הנהיגה העיוניים (תיאוריה). מבחני הנהיגה המעשיים ("טסטים") יתקיימו כרגיל. גם במחלקה הטכנית הצמודה למשרד (עמדה מס' 1) לא יינתנו שירותים, מלבד רישום רכב חדש.
 
מנכ"ל משרד התחבורה, גדעון סיטרמן, הורה לסגור את משרד הרישוי בחולון במטרה למנוע סבל מיותר מהעובדים ומציבור הנהגים הפונים למשרד, בעקבות קריסת מערכת מיזוג האוויר.
 
נהגים הנזקקים למשרד הרישוי בחולון יוכלו לקבל שירותי רישוי באחד מהמשרדים הבאים: ראשון לציון, פתח תקווה, רמלה, רחובות או נפת דן בבני ברק.
 
כמו כן הודיע משרד התחבורה כי הנהגים לקבל שירות מהיר ויעיל וללא כל צורך להגיע למשרד הרישוי באמצעות המוקד הטלפוני האנושי 5678 או 70 -43 -70 -700 -1 וכן על ידי אתר האינטרנט של המשרד: WWW.MOT.GOV.IL  .