בעקבות תאונת הרכבת שהייתה הבוקר בבנימינה, אומר מנכ"ל רכבת ישראל: המפגש בבנימינה נכלל בראש סדר העדיפויות של תוכנית ההפרדה המפלסית אך ועדת התכנון והבנייה המחוזית לא מאשרת את ביצועו
מנכ"ל רכבת ישראל, עופר לינצ'בסקי, אומר היום "כי המפגש בבנימינה נכלל בראש סדר העדיפויות של תוכנית ההפרדה המפלסית, שכבר אושרה על ידי הממשלה ונכללת במסגרת הסכם הפיתוח החתום והמתוקצב. אולם, מזה 6 שנים ועדת התכנון המחוזית (אזור מרכז) לא מאשרת את ביצועו.
"רכבת ישראל ערוכה לביצוע מיידי של הפרויקט ואף הושג מימון ממשלתי – בסך 10 מיליון שקלים – אך ללא אישור סופי של הועדה המחוזית לא נוכל לקדם את הפרויקט.
"יחד עם זאת, נקטה רכבת ישראל במספר פעולות למיזעור הסיכונים במפגשי רכבת מסילה: כל המפגשים בארץ מוגנים באמצעות מחסומים ורמזורים, הוספו שלטי אזהרה ונפתח קו חירום 2442* לדיווח על סכנות המאויש 24 שעות ביממה.
"יש לציין כי הגורם האנושי הוא גורם מכריע ולכן אנו מבקשים מהנהגים לנקוט משנה זהירות במפגשי רכבת – מסילה ולהישמע לכללי הבטיחות".
מנכ"ל הרכבת: ועדת התכנון המחוזית מעכבת הפרדה מפלסית בבנימינה
בעקבות תאונת הרכבת שהייתה הבוקר בבנימינה, אומר מנכ"ל רכבת ישראל: המפגש בבנימינה נכלל בראש סדר העדיפויות של תוכנית ההפרדה המפלסית אך ועדת התכנון והבנייה המחוזית לא מאשרת את ביצועו
00:00 ,27.12.2005
עשוי לעניין אותך
מועצת רש"ת אישרה את התקציב הרגיל לשנת 2006 ואת תקציב הפיתוח לשנים 2008-2006
הממשל האמריקאי יתקין מערכת מתקדמת לאיתור חומרים רדיואקטיביים בנמל חיפה
ישראלה מני מונתה לסמנכ"ל כלכלה ומסים באיגוד לשכות המסחר
סימנס ישראל חתמה עם הרשפ"ת על הסכם מסגרת בנושא רכש גומלין
פוטנציאל להגברת מוערבות חברות ישראליות בפרוייקטים בפולין
כנס האריזה השנתי יתקיים מחר בתל אביב